گوگل پیکسل 8a با قیمت‌گذاری مشابه نسل قبل عرضه خواهد شد


گوگل پیکسل 8a با قیمت‌گذاری مشابه نسل قبل عرضه خواهد شدتوسط امیرکیوان گوهری / اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه انتظار می‌رود که گوشی گوگل پیکسل 8a ضمن برگزاری کنفرانس سالیانه...

گوگل پیکسل 8a با قیمت‌گذاری مشابه نسل قبل عرضه خواهد شد
گوگل پیکسل 8a با قیمت‌گذاری مشابه نسل قبل عرضه خواهد شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

انتظار می‌رود که گوشی گوگل پیکسل 8a ضمن برگزاری کنفرانس سالیانه توسعه‌دهندگان کمپانی موسوم به Google I/O 2024 به‌طور رسمی معرفی شود. این رویداد از روز 14 مه (25 اردیبهشت ماه) آغاز خواهد شد. اطلاعات و شایعات مطرح شده هرگونه شک و ابهام درباره پیکسل 8a را از بین برده است.

محتوای تبلیغاتی این گوشی میان‌رده اخیرا در فضای مجازی منتشر شد و اکنون به لطف اطلاعات فاش شده توسط یک افشاگر با نام استیو همرستوفر، قیمت گوگل پیکسل 8a در فاصله دو هفته مانده تا موعد رونمایی رسمی از آن اعلام شده است.

استیو همرستوفر که با شناسه OnLeaks نیز شناخته می‌شود؛ یک افشاگر مشهور با سابقه‌ای بسیار درخشان به‌شمار می‌رود. محتوای تبلیغاتی کاملی که اخیرا به بیرون درز پیدا کرده است؛ روند تبلیغات برای گوشی پیکسل 8a را تسریع نموده است.

ظاهرا این گوشی همانند دو مدل برتر سری پیکسل 8 از آپدیت‌های سیستم‌عامل برای مدت 7 سال بهره‌مند خواهد شد. این محصول با قابلیت‌های هوش مصنوعی برای دوربین از جمله Best Take، Audio Magic Eraser، Night Sight و ویژگی‌هایی نظیر ترجمه زنده (Live Translate) و Circle to Search روانه بازار خواهد شد.

این گوشی دارای گواهینامه حفاظتی IP67 و VPN از طریق سرویس اشتراکی گوگل وان خواهد بود. اکنون تمامی این ویژگی‌ها و پیشرفت‌های قابل توجه نسبت به گوگل پیکسل 7a نشان می‌دهند که پیکسل 8a با افزایش قیمت به بازار عرضه خواهد شد. پیش از این گزارش شده بود که قیمت‌ گوگل پیکسل 8a در مقایسه با مدل نسل قبلی آن 18 درصد افزایش خواهد یافت. با این‌حال اکنون به‌نظر می‌رسد که افزایش قیمت در کار نخواهد بود.

گوگل پیکسل 8a با قیمت‌گذاری مشابه نسل قبل عرضه خواهد شد

به گفته OnLeaks، گوگل کماکان برچسب‌های قیمتی 499 و 559 دلاری را برای مدل‌های 128 و 256 گیگابایتی پیکسل 8a حفظ خواهد کرد. این موضوع بدان معناست که پیکسل 8a با قیمت‌گذاری مشابه پیکسل 7a در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. شایان به ذکر است که این قیمت‌گذاری مربوط به بازار ایالات‌متحده بوده و بسته به منطقه جغرافیایی احتمالا متغیر خواهد بود.

صرفنظر از این موضوع چنان‌چه آخرین اطلاعات فاش شده در خصوص قیمت‌گذاری پیکسل 8a صحیح باشند؛ در این‌صورت طرفداران دستگاه‌های پیکسلی از این بابت خرسند خواهند شد. با توجه به قابلیت‌های هوش مصنوعی ارائه شده روی دستگاه و همچنین به‌روزرسانی‌های بنیادی در بخش نمایشگر، پردازنده و باتری، بی‌تردید عدم افزایش قیمت یک خبر مسرت‌بخش محسوب می‌شود.

بعلاوه جدیدترین اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که گوگل پیکسل 8a در مدل‌های رنگی سبز، آبی و مشکی به بازار عرضه خواهد شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خرید اکانت پابجی موبایل، کلش رویال و کلش آو کلنز از گیم استور