رییس پارک علم و فناوری خوزستان از راه اندازی مرکز آموزش و فناوری غله و نان در خوزستان خبر داد


رییس پارک علم و فناوری خوزستان از راه اندازی مرکز آموزش و فناوری غله و نان در خوزستان خبر داد

رییس پارک علم و فناوری خوزستان گفت:در جهت توسعه صنعت غله و نان در استان خوزستان، مرکز آموزش و فناوری نان با همکاری مرکز غله استان، سازمان فنی و حرفه‌ای استان و پارک علم و فناوری خوزستان در شهر اهواز راه‌اندازی شد.به گزارش سیناپرس از روابط عمومی...

رییس پارک علم و فناوری خوزستان گفت:در جهت توسعه صنعت غله و نان در استان خوزستان، مرکز آموزش و فناوری نان با همکاری مرکز غله استان، سازمان فنی و حرفه‌ای استان و پارک علم و فناوری خوزستان در شهر اهواز راه‌اندازی شد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری خوزستان، دکتر میرزایی گفت: این مرکز با توجه به نیازهای روزافزون صنعت غله و نان در استان خوزستان و لزوم ایجاد یک مرجع تخصصی در زمینه آموزش و ترویج فناوری‌های نوین برای توسعه بهره‌وری، کیفیت و راندمان در صنعت غله و نان و توانمندسازی نیروی کار فعال در این حوزه در اکوسیستم فناوری تاسیس شد.

رییس پارک علم و فناوری خوزستان به لزوم دیده شدن نقش پارک علم و فناوری در زندگی مردم اشاره کرد و گفت: پارک علم و فناوری خوزستان به عنوان متولی حوزه فناوری در استان، در راه‌اندازی این مرکز نقش مهمی داشته است. با ایجاد همکاری با پارک علم و فناوری، مرکز آموزش و فناوری غله و نان قادر خواهد بود به بهره‌برداری از زیرساخت‌ها و امکانات موجود در پارک، از جمله آزمایشگاه‌ها و فضاهای کارآفرینی، بهبود فرآیندهای تحقیقاتی و توسعهفناوری‌های نوین را در صنعت غله و نان به کار ببرد.

No tags for this post.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش رسمی سپاهان به حکم کمیته انضباطی