فعلاً برای حذف این برنامه گوشی‌های سامسونگ تلاش نکنید!


فعلاً برای حذف این برنامه گوشی‌های سامسونگ تلاش نکنید!

سامسونگ تایید کرده دارندگان گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی که دستگاه خود را به One UI 6.1 آپدیت کرده‌اند، فعلاً نباید برای حذف یکی از برنامه‌های پیش‌فرض این کمپانی تلاش کنند. Secure Folder یکی از قابلیت‌های موجود در بسیاری از گوشی‌های سامسونگ...

سامسونگ تایید کرده دارندگان گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی که دستگاه خود را به One UI 6.1 آپدیت کرده‌اند، فعلاً نباید برای حذف یکی از برنامه‌های پیش‌فرض این کمپانی تلاش کنند.

Secure Folder یکی از قابلیت‌های موجود در بسیاری از گوشی‌های سامسونگ است که به کاربر امکان محافظت از فایل‌ها و اطلاعات شخصی با استفاده از کلمه عبور یا احراز هویت بیومتریک را می‌دهد. حالا مشخص شده در آپدیت One UI 6.1، امکان حذف Secure Folder از لیست اپلیکیشن‌ها وجود ندارد.

خطا در حذف Secure Folder

سامسونگ ضمن تایید این مشکل در فروم کره‌ای زبان خود، علت حذف ناپذیر بودن Secure Folder را سیاست‌های امنیتی گوگل عنوان کرده است. آنطور که این کارمند بخش پشتیبانی سامسونگ می‌گوید، سیاست‌های امنیتی اعمال شده در One UI 6.1 باعث شده نگارش 1.9.10.27 اپلیکیشن Secure Folder قابل حذف نباشد.

سامسونگ همچنین تایید کرده این مشکل گریبان‌گیر دارندگان گوشی‌های سری Galaxy S23 ،Galaxy S23 FE ،Galaxy Z Fold 5 ،Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Tab S9 شده است و اگر دستگاه خود را به One UI 6.1 آپدیت کرده باشند، فعلاً امکان حذف برنامه Secure Folder وجود ندارد.

فعلاً برای حذف این برنامه گوشی‌های سامسونگ تلاش نکنید!

در صورتی که شما هم نمی‌خواهید Secure Folder بر روی گوشی‌تان فعال باشد، کافی است آپدیت آتی را از طریق فروشگاه Galaxy Store دریافت کنید. سامسونگ اعلام کرده یک آپدیت به منظور رفع این مشکل ارائه می‌کند، هرچند که زمان انتشار آن مشخص نیست.

در همین رابطه بخوانید:

- پوشه امن سامسونگ چیست؟ آموزش استفاده از فولدر امنیتی (Secure Folder)

هرچند این بزرگ‌ترین مشکل دنیا نیست، اما عدم امکان حذف برنامه‌های پیش‌فرض می‌تواند در برخی خریداران احساس بدبینی یا حتی نا‌منی به وجود بیاورد. از همین رو کنترل داشتن بر اپلیکیشن‌های پیش‌فرض اندروید تا حد زیادی ضروری به نظر می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک