مینی کوپر S مدل 2025 با قیمت 33 هزار دلار معرفی شد


مینی کوپر S مدل 2025 با قیمت 33 هزار دلار معرفی شد

شرکت مینی از جدیدترین نسخه کوپر S مدل ۲۰۲۵ با قیمت حدود ۳۳ هزار دلار رونمایی کرد. بریتانیایی‌ها فعلاً تمامی مدل‌های کوپر را برقی نکرده‌اند و پس از رونمایی کوپر SE جدید شاهد عرضه نسخه درون‌سوز آن نیز هستیم. هم‌اکنون نیز نوبت به مینی کوپر S...

شرکت مینی از جدیدترین نسخه کوپر S مدل ۲۰۲۵ با قیمت حدود ۳۳ هزار دلار رونمایی کرد.

مینی کوپر S مدل 2025 با قیمت 33 هزار دلار معرفی شد

بریتانیایی‌ها فعلاً تمامی مدل‌های کوپر را برقی نکرده‌اند و پس از رونمایی کوپر SE جدید شاهد عرضه نسخه درون‌سوز آن نیز هستیم. هم‌اکنون نیز نوبت به مینی کوپر S رسیده که با یک پیشرانه در دسترس خریداران باشد. البته متأسفانه باید دانست این خودرو با گیربکس دستی قابل سفارش نخواهد بود. در بطن مینی کوپر S مدل ۲۰۲۵ پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو قرار دارد که ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه راهی چرخ‌های جلو می‌شود و درصورتی‌که شرایط مهیا باشد خودرو صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۶.۳ ثانیه‌ای را بر جای خواهد گذاشت.

مینی کوپر S مدل 2025 با قیمت 33 هزار دلار معرفی شد

مایک پیتون نایب‌رئیس مینی آمریکا می‌گوید:

تماشای مینی کوپر S جدید در خیابان‌های نیویورک شاهدی بر این است که مینی خودرویی کوچک و هیجان‌انگیز با بطنی بزرگ تولید کرده است

مینی کوپر S مدل 2025 با قیمت 33 هزار دلار معرفی شد

خودروی موردبحث قیمت ۳۳,۱۹۵ دلاری دارد و با این مبلغ شما مالک کوپر S هاردتاپ سیگنیچر با رینگ‌های ۱۷ اینچی خواهید شد. داخل کابین این خودرو نمایشگر مرکزی ۹.۴ اینچی و صندلی‌های پارچه‌ای با پوشش خاکستری روشن یا مشکی وجود دارد. صندلی‌های جلو و فرمان کوپر S به گرم‌کن مجهز شده‌اند. از دیگر ویژگی‌های مدل پایه می‌توان به هدآپ دیسپلی، مونروف پانورامیک، دوربین دنده‌عقب، کروز کنترل دینامیک، چراغ‌های جلوی خودکار، دستیار پارک و… اشاره کرد.

مینی کوپر S مدل 2025 با قیمت 33 هزار دلار معرفی شد

درصورتی‌که خواهان تجهیزات بیشتر نسبت به مدل پایه باشید می‌بایست ۲۴۰۰ دلار دیگر را پرداخت کنید تا تریم سیگنیچر پلاس را انتخاب نمایید. در این مدل ویژگی‌هایی همچون بدنه دو رنگ، رینگ‌های اسپرت متفاوت و سیستم‌های کمک‌راننده بیشتر دیده می‌شوند. نهایتاً به مدل فول آیکنیک می‌رسیم که به ویژگی‌هایی همچون ناوبری واقعیت افزوده، صندلی‌های برقی، سیستم صوتی بهتر و… مجهز شده است. این مدل ۴۱۰۰ دلار گران‌تر از نسخه پایه است و قیمت نهایی‌اش به ۳۷,۲۹۵ دلار می‌رسد. مینی می‌گوید کوپر S مدل ۲۰۲۵ از چندی پیش روی خط تولید رفته و اولین نمونه‌های تولیدی تا چند هفته دیگر راهی بازار خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ پیام تشکر اهالی غزه از دانشجویان حامی فلسطین