لاغری با طعم شیشه !


لاغری با طعم شیشه !

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری ۳ نفر متهم که اقدام به تبلیغ و فروش قرص‌های لاغری غیرمجاز در فضای مجازی می‌کردند، خبر داد.

لاغری با طعم شیشه !

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ حسین باباپور رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: با توجه به اجرای طرح مقابله با جرایم حوزه مواد مخدر در فضای مجازی با انجام رصدهای شبانه روزی و پیگیری‌های صورت گرفته توسط مأموران دایره فتا پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد سه نفر از سود جویان با تشکیل باند مجرمانه در حوالی شرق پایتخت اقدام به تبلیغ و فروش مواد روان‌گردان در تعدادی از شبکه‌های اجتماعی و به صورت حضوری در عطاری‌های غیر مجاز می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: به دنبال این موضوع کارکنان دایره مبارزه با جرایم سایبری (فتا) پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با همکاری مأموران اطلاعاتی و عملیاتی پایگاه ششم موفق شدند مخفیگاه متهمین را در یکی از محلات شرق پایتخت شناسایی کنند لذا موضوع به مراجع قضایی منعکس و دستور دستگیری آنان صادر شد.

وی افزود: در ادامه تیم‌های عملیاتی این پلیس پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهمین را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل ۱۳ هزار و ۹۰۰ عدد انواع قرص‌های لاغری غیرمجاز و تقلبی حاوی مواد روان‌گردان شیشه در بسته بندی‌های مختلف جعلی کشف کنند.

وی اظهار داشت: متهمین به مقر پلیس منتقل و انجام بازجویی به عناوین مجرمانه معترف گردیدند و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شدند./ مهر


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟