کشف 60  میلیارد ریال انواع چینی آلات بهداشتی قاچاق در کهریزک


کشف 60  میلیارد ریال انواع چینی آلات بهداشتی قاچاق در کهریزک

حوادث رکنا: بیش از هزار کارتن چینی آلات بهداشتی قاچاق در انباری در کهریزک خبرداد کشف شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالا قاچاق در محدوده کهریزک شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای خارجی در انباری به آدرس زک، احمدآباد، خیابان جهان آرا تخلیه و دپو گردیده که کالای خارجی دائما توسط خودورهای شوتی به این مکان منتقل و سپس به وسیله وانت به بازار ارسال می نماید.

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص گردید محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده جهت پوشش و اختفاء کالای قاچاق در آن تخلیه و توزیع می گردد. که مشاهده می نمایند مقادیر انبوهی کالاهای خارجی در محل دپو که کالاهای قاچاق عمدتا توسط شوتی از تمام نقاط کشور به این مکان منتقل و سپس توزیع می گردد.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل تعداد 1540 کارتن چینی آلات بهداشتی به مارک alps محصول کشور چین بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 60 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: با سرمایه گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف نگیرید. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا تماس بگیرند.


کشف 60  میلیارد ریال انواع چینی آلات بهداشتی قاچاق در کهریزک

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش