درخواست 3 هزار بانوی نخبه بسیجی از قالیباف برای پیگیری طرح تعالی جمعیت


درخواست 3 هزار بانوی نخبه بسیجی از قالیباف برای پیگیری طرح تعالی جمعیت

سه هزار بانوی نخبه بسیجی کشور با ارسال نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، خواستار پیگیری طرح تعالی جمعیت شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سه هزار نفر از بانوان نخبه بسیجی کشور با ارسال نامه‌ای به محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، خواستار پیگیری طرح تعالی جمعیت از سوی نمایندگان مجلس شدند.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
سلام علیکم
استحضار دارید که ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در خصوص خطر کاهش جمعیت که طی پروژه‌ای با عنوان کنترل جمعیت از سوی دشمنان انقلاب اسلامی در دهه‌های اخیر در کشورمان پیاده شد و آثار سوء آن اکنون کشور را با بحران جمعیتی مواجه نموده است و چنانچه در جبران این خسارت بزرگ چاره‌اندیشی نشود، جامعه جوان و پرنشاط دهه‌های ۶۰ تا ۸۰ به جامعه‌ پیر و فاقد پویایی و اثر تبدیل خواهد شد، بارها به مسئولان تذکر و تنبه داده‌‌اند که از آن جمله بیانات معظم له در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان در ۱۲ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ است که فرمودند: «وجود انبوه جوانان و میلیون‌ها جوان در کشوری که این همه ظرفیت کار و تلاش دارد، یک نعمت بزرگی است. من همین جا تنبه بدهم این مطلبی را که بارها و بارها تکرار کرده‌ام. سیاستی وجود دارد که این نعمت را از ملت ایران سلب کند؛ نعمت وجود جوانان انبوه و فراوان را، نتیجه این مسئله تحدید نسل، ۱۰ سال دیگر، پانزده سال دیگر این خواهد بود که شما دیگر کشور را متراکم از نسل جوان مشاهده نخواهید کرد و اینکه بنده این همه تکرار می‌کنم، تأکید می‌کنم، هشدار می‌دهم، به خاطر این است. بعضی از خطرات و اقدامات خطرناک است که اثر آن بعد از ۱۰ سال یا ۲۰ سال ظاهر خواهد شد. آن وقتی که دیگر کاری هم نمی‌شود کرد».
جناب آقای دکتر قالیباف!
همانگونه که از مجلس انقلابی یازدهم انتظار می‌رفت، طرح تعالی جمعیت در مراحل تصویب قرار گرفته است. لذا ضمن تقدیر و تشکر از جنابعالی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در این اقدام خطیر و انقلابی، لازم می‌دانیم نظر جنابعالی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را به این نکته مهم معطوف داریم که مجلس شورای اسلامی ضمن اینکه مسئولیت بررسی و تصویب طرح‌ها و قوانین مترقی را برعهده دارد، پیش‌بینی الزامات اجرایی و نظارت قطعی بر تحقق کامل قوانین و طرح‌ها را نیز عهده‌دار است. لذا استحضار دارید امروز به هر دلیل انباشت قانون در مجلس شورای اسلامی فراوان بوده و نباید بگذاریم طرح‌ها و قوانینی که در مجلس شورای اسلامی به دست نمایندگان انقلابی و مؤمن به تصویب می‌رسد، بر روی قوانین اجرا نشده پیشین انباشته شود و عدم حل مسائل و مشکلات کشور به گونه‌ای انقلاب را از مسیر تعالی و پیشرفت بازداشته و مردم را دچار یأس و ناامیدی نماید. لذا در این راه ممکن است عده‌ای در روند تصویب اینگونه طرح‌های انقلابی خللی ایجاد کنند و یا انجام آن را با تأخیر مواجه کنند که انتظار می‌رود با مدیریت عالمانه جنابعالی و اقدام انقلابی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی راه تحقق خواسته‌های دشمنان انقلاب را بسته نگه دارید.
در پایان امضاکنندگان این نامه سه هزار نفر از زنان نخبه بسیجی، ضمن حمایت از این اقدام انقلابی، خواستار پیگیری و نظارت‌های لازم از سوی مجلس شورای اسلامی در تحقق کامل این طرح که مطالبه جدی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز است، هستیم تا ان‌شاءالله به حول و قوه الهی همواره شاهد ایرانی جوان، پویا و پرنشاط باشیم. توفیقات روزافزون جنابعالی و همه خدمتگزان اسلام و مردم عزیز ایران را از خداوند متعال خواستاریم».
انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟