کمیته پیشگیری از بحران در بهزیستی مازندران شکل گرفت


کمیته پیشگیری از بحران در بهزیستی مازندران شکل گرفت

مدیرکل بهزیستی مازندران از تشکیل ستاد و کمیته برای مقابله با بحران ناشی از حوادث طبیعی و برف و کولاک ویژه خدمت رسانی به جامعه هدف خبر داد. نوشته کمیته پیشگیری از بحران در بهزیستی مازندران شکل گرفت اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران عصر سه شنبه در کمیته بحران بهزیستی با اشاره به تغییرات جوی و ناپایداری وضعیت آب و هوا، تشکیل ستاد و کمیته برای خدمات به جامعه هدف استان را امری مهم برشمرد و گفت: باید قبل از وقوع بحران و حوادث برای پیشگیری و مقابله آن فکر وبرنامه ریزی کرد.

وی تشکیل اتاق ویژه بحران را در بهزیستی برای ارزیابی وضعیت مراکز و خدمات دهی به مددجویان ضروری دانست و گفت: باید وضعیت مراکز تحت پوشش را از نظر تجهیزات و امکانات برای بهبودبخشی خدمات مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: هرچند بارش برف چندان نخواهد بود ولی تجهیز و تأمین امکانات مراکز تحت پوشش برای خدمات دهی و پیشگیری از بحران لازم است و باید ارزیابی دقیقی از وضعیت ساختمان و گرمایشی مراکز توانبخشی صورت گیرد و دوگانه سوزشدن سیستم گرمایشی این مراکز پیگیری شود.

قلندری معاون بهزیستی مازندران نیز با اشاره به ناپایداری جوی گفت: طبق پایش از مراکز تحت پوشش، همه این مراکز از نظر سیستم گرمایشی دوگانه سوز هستند و هیچ مشکلی در این مراکز وجود ندارد.

وی راه اندازی سوخت دوم و مستندسازی برای پیشگیری از بحران را امری الزامی دانست.

منبع: مهر


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خودروی برقی رسماً از دستورالعمل قیمت گذاری خارج شد