مدارس غیرانتفاعی شمیرانات برای مهارت آموزی دانش آموزان متکدی واردشدند


مدارس غیرانتفاعی شمیرانات برای مهارت آموزی دانش آموزان متکدی واردشدند

شهریور از اجرای طرحی در شمال تهران خبرداد که براساس آن؛ مدارس غیر انتفاعی شمیرانات حدود ٧٥٠ دانش آموز متکدی را وارد مهارت آموزی و کارورزی می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران،« سیاوش شهریور»، امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با بیان اینکه حدود ٦٠ درصد دانش آموزان شمیرانات در مدارس غیر انتفاعی مشغول تحصیل هستند گفت:مدارس غیر انتفاعی ظرفیت متفاوتی در انجام اقدامات پیشگیرانه در آسیب های اجتماعی دارند.

فرماندار شمیرانات افزود: در کارگروه اجتماعی فرمانداری شمیرانات طرحی برای مسئولیت اجتماعی مصوب شده است تا هر مدرسه غیر انتفاعی مسئولیت مهارت آموزی و کارورزی ١٥ کودک متکدی را به عهده بگیرد و در این طرح ٧٥٠ دانش آموز متکدی می تواند پوشش داده شود.

شهریور با اشاره به اینکه نیاز است برای پیشگیری ومبارزه با مواد مخدر برش شهرستانی اعتبارات از سوی آموزش و پرورش اختصاص یابد عنوان کرد: با توجه به شرایط خاصی که در حوزه مصرف مواد مخدر درشهرستان شمیرانات وجود دارد پیشنهاد می شود اعتبارات پیشگیرانه فقط مختص مدارس دبیرستان نباشد و از مقاطع ابتدایی و پیش دبستانی به این موضوع پرداخته شود.

پایان پیام/35

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ماجرای خودکشی دختر 19 ساله از روی پل پیرنیا شیراز