بارسلونا به دنبال رونالدینیو جدید


بارسلونا که اخیرا مالکوم و آرتور ملو، دو بازیکن برزیلی آینده دار را به خدمت گرفته، طبق ادعای گل، علاقه مند به جذب پدرینیو ستاره 20 ساله کورینتیانس است. پدرینیو 18 ماه پیش اولین بازی خود برای کورینتیانس را انجام داد و سخت مورد توجه آندره کاری، استعدادیاب بارسلونا در آمریکای لاتین قرار گرفته و گویا صحبت های اولیه نیز بین طرفین انجام شده است. طبق...

بارسلونا به دنبال رونالدینیو جدید

پدرینیو؛ در فهرست خرید بارسلونا
نویسنده : Parsfootball News service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۵
بارسلونا به دنبال رونالدینیو جدید

پدرینیو، هافبک مهاجم باشگاه کورینتیانس برزیل مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا که اخیرا مالکوم و آرتور ملو، دو بازیکن برزیلی آینده دار را به خدمت گرفته، طبق ادعای گل، علاقه مند به جذب پدرینیو ستاره ۲۰ ساله کورینتیانس است.

پدرینیو ۱۸ ماه پیش اولین بازی خود برای کورینتیانس را انجام داد و سخت مورد توجه آندره کاری، استعدادیاب بارسلونا در آمریکای لاتین قرار گرفته و گویا صحبت های اولیه نیز بین طرفین انجام شده است.

طبق این گزارش، بارسا برای جذب پدرینیو دو رقیب سرسخت دارد. پاری سن ژرمن و شاختار نیز به پدرینیو علاقه مندند و گفته می شود که رقم انتقال این بازیکن، ۲۵ میلیون یورو خواهد بود.

پدرینیو که یک وینگر راست است، هنوز به تیم ملی برزیل دعوت نشده است. او در این فصل ۲۸ بازی برای کورینتیانس انجام داده از جمله شش بازی در جام لیبرتادورس. او تا ۲۰۲۰ با باشگاه برزیلی قرارداد دارد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پخش زنده فوتبال بارسلونا - رایو وایکانو 30 اردیبهشت 1403