هشدار اطلاعات آلمان درباره حملات هکری به انتخابات پارلمانی


دفتر فدرال امنیت اطلاعات آلمان درباره حملات هکری به انتخابات پارلمانی پیش رو به منظور کاهش اعتماد شهروندان به نتایج این انتخابات هشدار داد.

هشدار اطلاعات آلمان درباره حملات هکری به انتخابات پارلمانی

هشدار اطلاعات آلمان درباره حملات هکری به انتخابات پارلمانی

سرویس بین الملل - دفتر فدرال امنیت اطلاعات آلمان درباره حملات هکری به انتخابات پارلمانی پیش رو به منظور کاهش اعتماد شهروندان به نتایج این انتخابات هشدار داد.

به گزارش فانوس،به نقل از نشریه "دی سایت"، دفتر فدرال امنیت اطلاعات آلمان (BSI)حملات هکری به انتخابات پارلمانی 24 سپتامبر را ممکن دانست.

"آرن شونبوهم"، رئیس دفتر فدرال امنیت اطلاعات آلمان در این باره به هفته نامه اشپیگل گفت: مجرمان می توانند تلاش کنند اطلاعات محرمانه از احزاب و نامزدها را بدست آورند.

وی به عنوان بزرگترین خطر این مسئله را مطرح کرد که احتمالا هکرها تلاش کنند سیستم های اطلاعاتی که برای انتخابات مورد استفاده قرار می گیرد را هدف حمله قرار دهند. نتیجه چنین حملاتی می تواند شک و تردید ها به صحت نتایج انتخابات باشد که هدف عاملان این گونه حملات است.

شونبوهم به عنوان نمونه به انتخابات ریاست جمهوری نوامبر گذشته آمریکا اشاره کرده و گفت: بعد از شایعات درباره حملات هکری به این انتخابات، فشارها برای شمارش مجدد آراء انتخاباتی بالا گرفت.

رئیس دفتر فدرال امنیت اطلاعات آلمان با اشاره به اینکه سیستم انتخابات آلمان کم تر نسبت به حملات هکری حساس هست با این همه از احتمال این مسئله خبر داده و گفت: عاملان این گونه حملات سعی می کنند اعتماد شهروندان در انتخابات را حتی با انتشار ادعاهای دروغین تحت تاثیر قرار دهند.

به گفته وی بنابراین دفتر فدرال امنیت اطلاعات آلمان تا پایان انتخابات تدابیر نظارتی خود را تشدید کرده و ظرفیت های مقابله با بحران های احتمالی را گسترش می دهد.

انتخابات پارلمانی آلمان در 24 ماه جاری میلادی برگزار شده و در این انتخابات آنگلا مرکل و مارتین شولتز نامزد صدر اعظمی آلمان از حزب سوسیال دموکرات برای تصاحب کرسی صدر اعظمی با هم رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ابر کلید واژه

دولت سیاست هکر فانوس کشور حمله

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

انصارالله یمن ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد