چانه‌زنی برای نهایی کردن رقم / فوری: اوسمار - پرسپولیس در مرحله فینال!


چانه‌زنی برای نهایی کردن رقم / فوری: اوسمار - پرسپولیس در مرحله فینال!

به نظر می‌رسد تمدید قرارداد اوسمار ویرا با باشگاه پرسپولیس مانعی نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، بحث تمدید قرارداد اوسمار لوس‌ویرا با پرسپولیس بسیار جدی است و پیش‌بینی می‌شود این اتفاق به‌زودی نهایی شود تا جایی که هیچ بعید نیست تمدید قرارداد با او حتی قبل از پایان فصل جاری لیگ برتر نهایی شده و به عنوان سرمربی فصل بعد معرفی شود.
در عین حال بعد از کنار رفتن پرسپولیس از جام حذفی، در صورت از دست دادن قهرمانی لیگ هم شاید کار برای تمدید با این مربی دشوار شود و درویش از سوی برخی پیشکسوتان و هواداران تحت فشار قرار بگیرد که «چطور با مربی‌ای که جامی به دست نیاورده تمدید می‌کنید؟» با وجود این ظاهراً مدیریت باشگاه پرسپولیس تصمیمش را گرفته و با توجه به روند مثبت این مربی که همان مسیر یحیی را بدون کوچکترین لغزش ادامه داده و البته شخصیت فوق‌العاده‌ای در مواجهه با حواشی داشته و فوق‌العاده متعهد به کارش بوده تصمیم به ادامه همکاری با او دارند حتی اگر جام دوم را هم از دست بدهند.

با این وجود آنچه در مورد تمدید قرارداد با اوسمار باقی می‌ماند بحث مبلغ قرارداد اوست. اوسمار در ابتدای فصل اخیر به عنوان مربی قراردادی 150 تا 160 هزار دلاری با پرسپولیس داشت اما بهمن ماه سال قبل وقتی به سرمربیگری رسید درویش مبلغ قرارداد او را بالا برد. گفته می‌شود قرارداد اوسمار به عنوان سرمربی چیزی بین 250 تا 260 هزار دلار بوده اما حالا و برای فصل جدید احتمالاً این رقم به بالای 350 هزار دلار خواهد رسید.

2015292

از آنجایی که بعید است رقم قرارداد اوسمار زیر 400 هزار دلار باشد (تقریباً نصف مربیان شناخته شده‌ای که پرسپولیس در زمستان سال گذشته دنبال‌شان بود) با دلار 57 هزار تومانی رقم قرارداد او نزدیک به 23 میلیارد تومان می‌شود هر چند از باشگاه پرسپولیس می‌گویند با دلار دولتی این رقم پایین‌تر تمام می‌شود. از طرفی باشگاه پرسپولیس طبق قراردادی که با اوسمار دارد باید بخشی از هزینه‌های مربوط به اسکان او در تهران و رفت و آمدهایش به محل تمرین را بپردازد.

به هر حال از آنجایی که باشگاه پرسپولیس معتقد است برای هر مربی خارجی صاحب رزومه باید بالاتر از 700 هزار دلار هزینه کند ادامه همکاری با اوسمار به صرفه خواهد بود.

از طرفی شنیده می‌شود این مربی پیشنهادهایی از خارج از فوتبال ایران و مشخصاً کشورهای حاشیه خلیج فارس و برزیل دارد اما با مدیران باشگاه پرسپولیس برای ماندن توافق کرده و این اطمینان از سوی هر دو طرف وجود دارد که این همکاری ادامه خواهد داشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نه توافق کرد، نه لیست ورود و خروج داد/ همسر اوسمار، نگرانی مهم پرسپولیس!