همدلی در تیم سرنوشت‌ساز لیگ بالا گرفت (عکس)


همدلی در تیم سرنوشت‌ساز لیگ بالا گرفت (عکس)

بازیکنان تیم فوتبال گل‌گهر با روحیه خوبی آماده بازی‌های باقی مانده فصل می‌شوند.

به گزارش "ورزش‌سه"، گل‌گهر این روزها برای دیدار روز چهارم خردادماه برابر آلومینیوم در سیرجان آماده می‌شود که این مسابقه خیلی تاثیری در جدول رده‌بندی ندارد و فقط در جایگاه این تیم و سایر تیم‌ها در میانه جدول اثرگذار خواهد بود؛ درست به مانند دیدار آخر این تیم برابر ذوب آهن که باز هم مقابل یک تیم میان جدولی است و تاثیری در سرنوشت قهرمانی و سقوط تیم‌‌ها ندارد.

با این حال گل‌گهری‌‎ها در هفته ماقبل پایانی در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال می‌روند. این دیدار و نتیجه‌ای که در آن رقم خواهد خورد، تاثیر مستقیم در قهرمانی استقلال یا پرسپولیس دارد و باید دید سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی که البته همیشه خاطرات خوشی از تهران ندارند، در این مسابقه چه نمایشی خواهند داشت.

2024573

پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر که به صورت فشرده از 4 تا 12 خردادماه برگزار می‌شود، اوزونیدیس و شاگردانش آماده دیدار برابر سپاهان می‌شوند که پس از تعطیلات نیمه خردادماه برگزار خواهد شد و درنهایت آنها در صورت شکست مورایس و شاگردانش به فینال جام حذفی راه پیدا می‌کنند تا یکی از سهمیه‌های رقابت‌های لیگ نخبگان در فصل آینده را به نام خودشان بزنند و این همان هدفی است که با وجود نتایج دور از انتظار گل‌گهر در هفته‌های اخیر سبب شده تا سرمه‌ای‌پوشان این روزها با رفاقتی مثال‌زدنی در کنار هم برای موفقیت در بازی‌های باقی مانده تلاش کنند.

2024574

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دو ساعت خوابیدم و یک وعده غذا خوردم؛/ اسماعیلی‌فر: به اندازه ده سال استرس کشیدم!