مانیلا، گوشی اسرارآمیز موتورولا


مانیلا، گوشی اسرارآمیز موتورولا

ایتنا - موتورلا تصمیم دارد از یک موبایل جدید با نام رمزی «مانیلا» رونمایی کند. دستگاه جدید و مرموز این شرکت پتانسیل زیادی دارد و احتمالا شامل ۵ نسخه خواهد بود.


اکنون جزییاتی جدید از دستگاه منتشر شده است. برخی نسخه های موبایل مانیلا فاش شده اند و همین امر به شایعات درباره عرضه زودهنگام دستگاه دامن زده است.

به گزارش ایتنا از مهر، فاش شدن مشخصات این موبایل جذاب است زیرا تا قبل از این مشخصات آن کاملا مخفی و دستگاه مرموز بوده است. جزییات مربوط به این مدل بسیار محدود است اما هم اکنون مشخص شده موتورلا مانیلا در ۵ رنگ با شماره مدل های XT۲۴۳۳-۱ ، XT۲۴۳۳-۲، XT۲۴۳۳-۳، XT۲۴۳۳-۴ و XT۲۴۳۳-۵ عرضه می شود.

این دستگاه به طور جهانی عرضه می شود. همچنین وجود چند شماره مدل احتمالا به نسخه هایی از دستگاه ها که براساس منطقه عرضه می شوند، اشاره دارد.

ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری نیز براساس بازارهای خاص مربوط به هر مدل طراحی می شوند. موتورلا اخیرا سری دستگاه های «اج۵۰» را نیز عرضه کرده که بسیار محبوب بوده اند و احتمالا موتورلا مانیلا نیز از همین روند پیروی کند.

هرچند مشخصات این دستگاه هنوز اعلام نشده اما پیش بینی می شود دستگاه جدید با نمایشگری با وضوح بالا، باتری با عمر طولانی و سیستم دوربین پیشرفته عرضه شود. تاریخ عرضه و قیمت موتورلا مانیا هنوز منتشر نشده است. همچنین مشخص نیست مانیلا یک مدل پرچمدار است یا یک دستگاه استاندارد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نقاشی کشیدن جالب دختربچه با پا