گزینه‌های رنگی قابل عرضه برای سری آیفون 16 پرو اپل فاش شد


گزینه‌های رنگی قابل عرضه برای سری آیفون 16 پرو اپل فاش شدتوسط امیرکیوان گوهری / خرداد ۱, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه مینگ چی‌کو؛ تحلیل‌گر موسسه TF International پیش‌بینی خود برای مدل‌های...

گزینه‌های رنگی قابل عرضه برای سری آیفون 16 پرو اپل فاش شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

مینگ چی‌کو؛ تحلیل‌گر موسسه TF International پیش‌بینی خود برای مدل‌های رنگی سری آیفون 16 اپل در پاییز سال 2024 را ارائه نموده است. وی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X به پیش‌بینی گزینه‌های رنگی قابل عرضه برای گوشی‌های آیفون 16، آیفون 16 پلاس، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس پرداخته است.

این افشاگر بر این باور است که گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس به‌جز یک مورد استثناء، با گزینه‌های رنگی مشابه همتایان خود در سری آیفون 15 عرضه خواهند شد. بدین‌ترتیب مدل‌های رنگی مشکی، سبز، صورتی و آبی برای این گوشی‌ها کاملا مشابه با مدل‌های نسل فعلی خواهند بود. به گفته مینگ چی‌کو، مدل زرد کمرنگ فعلی با گزینه‌ای که وی آن‌را “سفید” نامگذاری کرده است؛ جایگزین خواهد شد. این مدل رنگی احتمالا همان گزینه‌ای است که اپل از آن تحت عنوان Starlight (سایه طلایی مایل به سفید) یاد می‌کند.

از سوی دیگر آقای کو پیش‌بینی‌ می‌کند که گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس در مدل‌های رنگی Natural Titanium، Black Titanium و White Titanium عرضه خواهند شد. این گزینه‌های رنگی هم‌اکنون برای مدل‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس نیز قابل دسترس هستند. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که یکی از گزینه‌های رنگی یعنی Blue Titanium کنار گذاشته خواهد شد.

مینگ چی‌کو معتقد است که اپل به‌جای این گزینه از مدل رنگی جدیدی موسوم به Rose Titanium استفاده خواهد کرد. البته این تحلیل‌گر اذعان می‌کند که اپل احتمالا نام گزینه‌های رنگی فعلی را تغییر خواهد داد؛ حتی اگر این گزینه از تون رنگ‌های مشابه با مدل‌های نسل قبلی برخوردار باشند.

پیش‌بینی آقای کو احتمالا نشان می‌دهد که وی اعمال تغییرات قابل توجه حداقل در طراحی خارجی گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را چندان محتمل قلمداد نمی‌کند. وبسایت AppleInsider پیش‌تر گزارش داد که اپل احتمالا در حال برنامه‌ریزی برای ارائه هر یک از مدل‌های سری آیفون 16 با یک اندازه منحصربه‌فرد است.

بر این اساس آیفون 16 احتمالا کماکان اندازه سنتی 6.1 اینچی را برای نمایشگر خود حفظ خواهد کرد. همچنین آیفون 16 پلاس نیز احتمالا از یک نمایشگر 6.7 اینچی بهره خواهد برد. با این‌حال اندازه نمایشگرهای آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس احتمالا به‌ترتیب به 6.3 و 6.9 اینچ افزایش خواهد یافت. انتظار می‌رود که سری آیفون 16 اپل ضمن برگزاری رویدادی در ماه سپتامبر امسال به‌طور رسمی معرفی شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چالش مومو چیست: هرآنچه باید از بازی مرگبار Momo بدانید+ویدیو