خودرو آفرودی بنزینی هاوال رپتور معرفی شد + عکس


خودرو آفرودی بنزینی هاوال رپتور معرفی شد + عکس

هاوال رپتور یکی از کراس‌اوورهای هیبریدی این شرکت چینی است. این خودرو در پاییز 2023 به عنوان کراس‌اوور پلاگین هیبریدی با سیستم چهارچرخ محرک وارد بازار چین شد؛ با این حال هیچ موفقیت چشمگیری در بازار این کشور به دست نیاورد. به همین...

هاوال رپتور یکی از کراس‌اوورهای هیبریدی این شرکت چینی است. این خودرو در پاییز 2023 به عنوان کراس‌اوور پلاگین هیبریدی با سیستم چهارچرخ محرک وارد بازار چین شد؛ با این حال هیچ موفقیت چشمگیری در بازار این کشور به دست نیاورد. به همین دلیل اکنون هاوال تصمیم گرفته است تا مدل رپتور را به یک شاسی‌بلند بنزینی تبدیل کند تا شانس موفقیت بیشتری در بازار چین داشته باشد.

هاوال رپتور جدید اکنون به موتور دولیتری توربوشارژر بنزینی و سیستم چهارچرخ محرک مجهز است. علاوه بر این تغییرات، طراحی ظاهری این خودرو اندکی تغییر کرده است. جلوپنجره مشبک رادیاتور این خودرو تغییر کرده است و چراغ‌های جلو نیز از حالت گرد، به فرم مستطیلی تبدیل شده‌اند. درب عقب خودرو از نوع لولایی با چرخ زاپاس جداگانه است تا این خودرو ظاهر آفرودی بهتری داشته باشد. هاوال رپتور 4680 میلی‌متر طول دارد و فاصله بین دو محور آن نیز به 2738 میلی‌متر می‌رسد. در صورتی که چرخ یدکی را نیز به طول خودرو اضافه کنیم، رقم آن به 4800 میلی‌متر خواهد رسید.

خودرو آفرودی بنزینی هاوال رپتور معرفی شد + عکسهاوال رپتور

موتور دولیتری چهارسیلندر هاوال رپتور 238 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. گیربکس اتوماتیک دوکلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده خواهد داشت. این گیربکس نه دنده دارد. سیستم چهارچرخ محرک نصب شده روی هاوال H6، روی هاوال رپتور نیز نصب شده است. فروش هاوال رپتور بنزینی در ماه‌های آینده آغاز شد. قیمت این خودرو از نسخه پلاگین هیبریدی ارزان‌تر خواهد بود. نسخه پلاگین هیبرید هاوال رپتور اکنون با بهای 165800 یوان (یک میلیارد و 343 میلیون تومان) به فروش می‌رسد.


گالری تصاویر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟