جنیفر لوپز به جنگ هوش مصنوعی می‌رود!


جنیفر لوپز به جنگ هوش مصنوعی می‌رود!

جنیفر لوپز در فیلم جدیدش به نام "اطلس" به جنگ با هوش مصنوعی می‌رود!

وقت صبح- جنیفر لوپز، خواننده و بازیگر مشهور، قهرمان فیلم اکشن جدید "اطلس" است که به جنگ با هوش مصنوعی می‌رود!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، زمانی طولانی از آغاز فعالیت جنیفر لوپز در هالیوود می‌گذرد اما این خانم زیبا بلاخره در انتظار اکران فیلم اکشن خود است!

جنیفر لوپز درباره نقش آفرینی در این فیلم جدید گفت: «جالب است که در این سن و پس از زمانی طولانی در فیلم نقش آفرینی کرده‌ام. در این سن و به عنوان یک خانم رنگین پوست توانستم نقش اصلی یک فیلم اکشن باشم.»

جنیفر همچنین ادامه داد: «این اتفاق واقعاً جدید و جالب است. حتی برای خودم نیز الهام‌بخش است. اینکه نتفلیکس یا هر استودیوی بزرگ دیگری یک مادر را به عنوان نقش اصلی یک فیلم اکشن انتخاب کند.»

فیلم «اطلس» داستان اطلس شپرد به بازیگری جنیفر لوپز را دنبال می‌کند، یک تحلیلگر داده که نسبت به هوش مصنوعی بی‌اعتماد است. او به ماموریتی به رهبری سرهنگ الیاس بنکس با بازی استرلینگ کی براون می‌پیوندد تا یک ربات خلافکار به نام هارلان به بازی سیمو لیو را دستگیر کند.

با این حال وقتی هارلن ارتش هوش مصنوعی خود ایجاد می‌کند که قصد دارد جهان را تحت کنترل خود درآورد، تنها امید اطلس شپرد همکاری و اعتماد به هوش مصنوعی است.

جنیفر لوپز معتقد است با این شخصیت شرایط مشابهی دارد و او هم مجبور شده است بی اعتمادی و آسیب‌های گذشته خود را کنار بگذارد و دوباره به مردم اعتماد کند. فیلم «اطلس» در تاریخ 24 می در نتفلیکس به نمایش درمیاید.

منبع: www.africanews.com


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شوک سارا و نیکا درباره سما جهانباز دختر گمشده در شیراز ! / 5 ماهه کجایی دقیقا کجایی ؟! ...