تنها پرسپولیسی که در 26 سالگی فوتبال را کنار گذاشت!


تنها پرسپولیسی که در 26 سالگی فوتبال را کنار گذاشت!

پرسپولیس در دوران اقتدار و طلایی خود طی هفت سال اخیر و زمانی که برانکو ایوانکوویچ هدایتش می‌کرد بازیکن عجیب کم نداشته است.

به گزارش ورزش سه، آدام همتی یکی از بازیکنانی است که دوران سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ به این تیم رسید و بعضا برای سرخ‌ها در ترکیب اصلی هم بازی کرد.
در شرایطی که پرسپولیس معمولا با ستاره اهلی ملی‌پوش و گرانقیمت شناخته می‌شود اما همتی بازیکنی معمولی یا حتی پائین‌‎تر از استانداردهای معمول این باشگاه بزرگ و پرطرفدار به حساب می‌آمد و شناخته می‌شد.
او که در خط میانی به میدان می‌رفت در بیشتر بازی‌های تیمش نیمکت نشین و حتی سکونشین بود اما در مقطعی به خاطر محرومیت‌ها و کمبود بازیکن برای پرسپولیسی که در آسیا و لیگ برتر دنبال قهرمانی بود به میدان رفت.
همتی جزو بازیکنانی بود که تکنیک فوق‌العاده‌ای نداشت و به صورت کلی فوتبالیستی نبود که در سطح بازیکنان تاپ پرسپولیس باشد اما تاکتیک پذیر بود و وظیفه محموله را به خوبی انجام می‌داد کما اینکه بعضا در پست غیرتخصصی مدافع راست هم به میدان رفت و بد کار نکرد.

2024295

جالب اینکه بازیکنی در این سطح در دربی مقابل استقلال و حتی فینال آسیا هم بازی نکرد چرا که به خاطر محرومیت باشگاه پرسپولیس از نقل و انتقالات، برانکو تعداد محدودی بازیکن در اختیار داشت که البته با همین‌ها اتفاقات مهمی را برای باشگاهش رقم زد.
جالب اینکه او در 18 بازی انجام داده برای پرسپولیس یک گل به یادماندنی و جذاب در تهران مقابل سپیدرود رشت به ثمر رساند که گل مهمی هم بود و باعث شد تیمش برنده آن مسابقه شود.
همتی بعد از پرسپولیس 10 بازی هم برای پارس جم انجام داد اما سپس به تیم سومگیت آذربایجان پیوست و 10 بازی هم انجام داد اما سه سال قبل در 26 سالگی فوتبال را کنار گذاشت و از این جهت کاملا خاص و شاخص به حساب می‌آید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دو بازیکن تعلیقی محروم شدند