سرمربی یووه: امشب تا مدت‌ها در یادم می‌ماند


سرمربی یووه: امشب تا مدت‌ها در یادم می‌ماند

پائولو مونترو، سرمربی موقت یوونتوس، می‌گوید اولین تجربه‌اش در هدایت تیم اصلی بیانکونری برایش به‌شدت هیجان‌انگیز بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی پس از اخراج ماسیمیلیانو آلگری و حضور موقت مونترو بر روی نیمکت بانوی پیر، آنها در حالی‌که با نتیجه ۳-۰ عقب افتاده بودند، در دقایق پایانی به بازی برگشتند و به تساوی ۳-۳ رسیدند. مونترو که تیمش در لحظات پایانی عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت در نشست خبری درباره بازی تیمش صحبت کرد.

نتیجه نهایی؟
به‌نظر من، تساوی نتیجه عادلانه‌ای است. پیروزی در بازی روز چهارشنبه مهم بود، اما از نظر روحی بازیکنان را کمی خسته کرد و برای بازی امشب مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ، به مشکل خوردیم.

اولین تجربه مربی‌گری در تیم اصلی؟
این یک موقعیت خاص برای من است. نمی‌دانم چگونه آن را توصیف کنم. من دو روز است که اینجا هستم، آنها از من استقبال خوبی کردند. وقتی در رختکن‌های مهم هستید، برای رسیدن به پیروزی‌های خاص، به مردان بزرگی نیاز دارید و فکر می‌کنم یووه مردان بزرگی در این تیم دارد. امشب تجربه به‌شدت هیجان‌انگیزی بود و تا مدت‌ها در خاطرم خواهد ماند.

2024429

نظرتان درباره اخراج آلگری؟
فکر نمی‌کنم بتوانم درباره چیزهایی که قبلا اتفاق افتاده نظر بدهم چون اینجا نبودم و از خیلی چیزها خبر ندارم.

در صحبت‌هایتان با موتا به او چه گفتید؟
من به او موفقیتش در این فصل تبریک گفتم. ۴۵ روز هم در کاورچیانو با هم بودیم، آنجا با او آشنا شدم، هر روز با هم به شام می‌رفتیم و درباره فوتبال صحبت می‌کردیم. تیم او فوتبال واقعاً خوبی بازی می‌کند، او مرد بزرگی است و شایسته این همه موفقیت است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

انتقاد شدید هامان از کین: او را درک نمی‌کنم