روایت شهرام شکوهی از حس و حال اهالی هنر درباره شهید رئیسی


روایت شهرام شکوهی از حس و حال اهالی هنر درباره شهید رئیسی

شهرام شکوهی: ابراهیم رئیسی خدمت‌گزار مردم بود و نزدیکی او با مردم این فقدان وی را سخت‌تر می‌کند.

شهرام شکوهی خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز کشورمان در گفتگو با رسانه‌ها از حس و حال اهالی فرهنگ در از دست دادن رئیس‌جمهور ایران ابراهیم رئیسی گفت: هنرمندان هم همانند سایر مردم نسبت به این ضایعه غم‌انگیز ناراحت و متاسفند. ابراهیم رئیسی خدمت‌گزار مردم بود و نزدیکی او با مردم این فقدان را سخت‌تر می‌کند.

این خواننده پاپ در خصوص خدمات فرهنگی شهید سید ابراهیم رئیسی اضافه کرد: ابراهیم رئیسی در شرایطی سکان ریاست جمهوری را به دست گرفت که اوضاع اقتصادی و سیاسی کشور بسیار بحرانی بود. در این شرایط حتی فرصت کافی فراهم نشد تا بتواند برنامه‌هایش را در همه زمینه‌ها به سرانجام برساند. ما امیدواریم کسانی که جایگزین او می‌شوند با همان نگاه ایشان که نگاه خدمت‌گزاری برای مردم بود، سکان اداره کشور را بدست گیرند.

روایت شهرام شکوهی از حس و حال اهالی هنر درباره شهید رئیسی

شکوهی در خصوص منش و رفتار رئیس‌ جمهور شهید مردم ایران، افزود: سید ابراهیم رئیسی بسیار مردمی و به اصطلاح خاکی بود و خود را خدمت‌گزار مردم می‌دانست. دغدغه اصلی رئیسی، مشکلات مردم بود و هر لحظه خود را در بطن مشکلات مردم می‌دید. حضور وی در جایگاه ریاست، تنها به پشت میز نشستن محدود نمی‌شد. شهید رئیسی، همگام با مردم در کف جامعه خود را با درد و رنج مردم همراه می‌کرد و همین حضور بر مردمی بودن او صحه می‌گذارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت همستر کوین؛ امروز 14 خرداد 1403