پوتین: رئیسی سهم ارزشمندی در توسعه روابط روسیه و ایران ایفا کرده است


پوتین: رئیسی سهم ارزشمندی در توسعه روابط روسیه و ایران ایفا کرده است

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که ابراهیم رئیسی شریک قابل اعتمادی بود که سهم ارزشمندی در توسعه روابط روسیه و ایران ایفا کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که ابراهیم رئیسی شریک قابل اعتمادی بود که سهم ارزشمندی در توسعه روابط روسیه و ایران ایفا کرده است.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با محمد مخبر مدیر قوه مجریه ایران به صورت تلفنی گفت و گو کرد.
سرویس مطبوعاتی کاخ کرملین در همین راستا اعلام کرد: " ولادیمیر پوتین تاکید کرد که ابراهیم رئیسی را به خوبی می شناخته و او را به مانند یک شریک قابل اعتماد می دانسته، شخصی که سهم ارزشمندی در توسعه روابط دوستانه بین روسیه و ایران داشته است."
به گزارش رسانه های ایرانی، در پی کشف محل سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران، خبر جان باختن ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در این حادثه تایید شد.
گفتنی است که ابراهیم رئیسی و همراهانشان پس از آئین بهره‌برداری از سد قیزقلعه‌سی که با حضور الهام علی‌اف رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان برگزار شد، با بالگرد عازم تبریز بودند، اما این بالگرد در میانه راه و در منطقه ورزقان دچار سانحه شد و سقوط کرد.
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور ایران با موافقت رهبر این کشور، تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و تعیین رئیس جمهور جدید مسئول امور اجرایی می باشد.
سرویس مطبوعاتی کرملین گزارش داد، محمد مخبر، مسئول اجرایی ریاست جمهوری ایران از ولادیمیر پوتین، به خاطر ابراز همدردی وی در رابطه با درگذشت ابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان صمیمانه تشکر کرد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تلاش زلنسکی برای گسترش استفاده از تسلیحات آمریکایی