در کدام کشورها در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی عزای عمومی اعلام شد ؟


در کدام کشورها در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی عزای عمومی اعلام شد ؟

کشورهایی که در پی شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران عزای عمومی اعلام کردند .

کشورهایی که در پی شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران عزای عمومی اعلام کردند .

عزای عمومی در سوریه در پی شهادت آیت الله رئیسی

۳ روز عزای عمومی در سوریه اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین گزارش داد: کشور سوریه در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران و هیأت همراه وی در جریان یک سانحه هوایی سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

پیش از این نیز پاکستان و لبنان در پی شهادت رئیس جمهور کشورمان عزای عمومی اعلام کرده بودند.

تاکنون مقامات بسیاری از کشورهای منطقه و جهان شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی را در جریان یک سانحه هوایی تسلیت گفته اند.

عزای عمومی در پاکستان در پی شهادت آیت الله رئیسی

پاکستان به نشانه احترام به رئیس جمهور و همراهانش و در همبستگی با ایران برادر، یک روز عزا برگزار خواهد کرد و پرچم آن نیمه برافراشته خواهد بود.

شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در صفحه ایکس خود شهادت رئیس جمهور ایران را تسلیت گفت و اعلام کرد: پاکستان به نشانه احترام به رئیس جمهور و همراهانش و در همبستگی با ایران برادر، یک روز عزا برگزار خواهد کرد و پرچم آن نیمه برافراشته خواهد بود.

عزای عمومی لبنان در پی شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران

طبق دستور نجیب میقاتی، طی این سه روز تمامی پرچم‌ها در نهادهای دولتی به صورت نیمه برافراشته خواهد بود و برنامه‌های رادیو و تلویزیون لبنان نیز متناسب با این رویداد دردناک اصلاح می‌شود.

سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

عراق یک روز عزای عمومی اعلام کرد

در پی شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران، عراق یک روز عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی و حسین امیرعبداللهیان، رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران و همراهان آن ها دولت عراق یک روز عزای عمومی اعلام کرد.

پیش از این لبنان و سوریه هر کدام سه روز و پاکستان نیز یک روز عزای عمومی اعلام کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تمهیدات شهرداری منطقه 19 در راستای برپایی مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام (ره)