بازارهای هفتگی رامسر


بازارهای هفتگی رامسر

بازارهای هفتگی رامسر هم مانند دیگر شهرهای شمال کشور جذابیت های فراوانی دارد. بازارهای هفتگی که به طور معمول با نام‌های ایام هفته مانند پنج شنبه بازار و جمعه بازار نامیده می‌شوند، فروشندگان دوره گرد و برخی...

بازارهای هفتگی رامسر هم مانند دیگر شهرهای شمال کشور جذابیت های فراوانی دارد. بازارهای هفتگی که به طور معمول با نام‌های ایام هفته مانند پنج شنبه بازار و جمعه بازار نامیده می‌شوند، فروشندگان دوره گرد و برخی تولیدکنندگان خرد را گردهم می‌آورند تا بدون حضور واسطه‌ها اجناس و کالاهای خود را به شکل مستقیم به فروش برسانند و در ایام نزدیک سال‌ نو و نوروز مسافران بسیاری از نقاط مختلف کشور این بازارها را مقصد گردشگری خویش قرار می‌دهند.

بازارهای هفتگی رامسر

شنبه بازار و سه شنبه بازار از جمله مقاصد بازارگردی و جاهای دیدنی رامسر هستند که در هفته گردشگران بسیاری به آنها مراجعه می کنند. در این بازار همه نوع خوراکی های خوشمزه به فروش می رسند. از ماهی گرفته تا انواع ترشیجات و مرباجات خوشرنگ و بو که هیچ فردی نمی تواند به سادگی از کنار آن ها عبور کند و خرید نکند. خرید از این بازارها برای عده ای از مردم به صورت یک عادت و تفریح درآمده است. کمتر کسی با دست خالی از این بازارها برگردد. بازار های هفتگی رامسر دارای ساعات کاری مشخص نمی باشند.

بازارهای هفتگی رامسر

بازارهای هفتگی رامسر

بازارهای هفتگی رامسر



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

افزایش درخواست روس ها برای سفر به ایران