خزر استان می‌شود؟+واکنش رئیس‌جمهور


خزر استان می‌شود؟+واکنش رئیس‌جمهور

اقتصادنیوز: ابراهیم رئیسی در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران، گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه مدت‌ها مورد بحث است و حتما ابعاد آن را بررسی می‌کنم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم نوشهر و شهرستان های اطراف در مصلای نمازجمعه این شهرستان در واکنش به درخواست مردم نوشهر نسبت به ایجاد استان جدید در کشور این منطقه اظهار کرد: این موضوع مدت‌ها مورد بحث است و قطع ابعاد آن را بررسی می‌کنم.
وی در ادامه با اعلام اینکه امکانات در استان مازندران بسیار زیاد است،گفت: بهترین استفاده باید از ثروت انجام شود، جنگل و دریا بهترین ثروت این استان بوده و باید از این قابلیت‌ها برای توسعه استفاده شود.
رئیس جمهور در ارتباط با توسعه گردشگری، گفت: در گردشگری همه ابعاد آن دیده شود اما از این فرصت برای همه زمینه‌ها استفاده کرد از اقتصاد گردشگری برای رفع بیکاری در منطقه باید استفاده کرد و حتی یک بیکار در منطقه نباید داشته باشیم.
وی با اشاره به فعالیت دفتر استانداری در غرب استان،افزود: این دفتر در راستای اجرای عدالت در توزیع منابع است و ما به هیچ عنوان بی‌عدالتی در کشور را نمی‌پذیریم، همه مردم و شهرستان‌ها و جای جای استان به حق خودشان برسند.
رئیسی با اعلام اینکه بخش عمده‌ای از تولید برعهده بانوان این سرزمین است، افزود: نقش بانوان در همه عرصه‌ها بسیار برجسته و اگر بانوان در نقش آفرینی دیده نشوند دچار خسران می‌شویم، توجه به نیروی جوان در این دولت انجام شده و به نظر می‌رسد که باید افزایش یابد.
وی یادآور شد: امام راحل به جوانان مسؤولیت دادند و اعتماد کردند و دولت به جوان‌ها اعتماد داریم و به دستگاه‌های اداری ابلاغ کردیم که از ظرفیت جوانان استفاده شود و البته از ظرفیت پیشکسوتان به عنوان چراغ راه استفاده شود.
رئیس جمهور در ارتباط با مسئله زباله سوز که محیط زیست را آلوده کرده و اگر درست انجام نشود زمینه رفع نگرانی مردم را فراهم می‌کند،گفت: مشکل زباله سوز در نوشهر در مدت کوتاه رفع شود و از استاندار و فرماندار در نوشهر و ساری می‌خواهم که این موانع را رفع کرده و برای رفع مشکل زمان تعیین شود و در موعد مقرر شاهد این مسئله نباشیم.
وی خاطر نشان کرد: مردم استان مازندران همواره لطف و محبت را به مدیران نظام داشتید،نامه و دلنوشته‌های مردم مورد توجه است موضوعات مردم دغدغه جدی دولت است.آیت‌الله رئیسی بنده علاقه داشتم که در همه شهرهای استان حضور پیدا می‌کردم از این جایگاه عذر می‌کنم که فرصت محدود دارم و در فرصت‌های آتی به جای جای استان مازندران سفر کنم.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

وزارت ارشاد هک سایت سازمان حج و زیارت را تایید کرد