سهامداران باشگاه بیانیه واگذاری دادند / فوری، رسمی: تراکتور رفت روی هوا!


سهامداران باشگاه بیانیه واگذاری دادند / فوری، رسمی: تراکتور رفت روی هوا!

مجمع سهامداران باشگاه تراکتور از آمادگی برای واگذاری سهام باشگاه خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، یک روز بعد از اعتراض تند هواداران تراکتور و درخواست گروهی از آنها برای واگذاری تراکتور از مالکیت محمدرضا زنوزی، این درخواست با موافقت سهامداران باشگاه همراه شد.

در حالی که شب گذشته زنوزی تصمیم خود مبنی بر واگذاری و انصراف از مالکیت تراکتور را اعلام کرده بود، مجمع سهامداران اعلام کردند که خریداران تا ۱۵ روز بعد می‌توانند درخواست خود را به باشگاه تراکتور ارائه دهند.

در ابتدای بیانیه آمده است: جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده سهامداران باشگاه تراکتور، ظهر امروز - جمعه ۲۸ اردیبهشت - برگزار شد و با توجه به شرایط موجود تصمیم به واگذاری سهام باشگاه براساس قیمت کارشناسی شده گرفت.

قرمزها در خصوص موعد زمانی واگذاری هم اعلام کردند: طبق اعلام مجمع سهامداران، متقاضیان می‌بایست درخواست‌های خود را طی مدت ۱۵ روز به دفتر باشگاه ارائه نمایند.

باشگاه تراکتور در مورد رقم واگذاری اظهار داشت: اسناد مزایده و قیمت کارشناسی شده پس از دریافت درخواست کتبی متقاضیان واجد شرایط و احراز اهلیت آنان از سوی مراجع مرتبط، در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

در پایان این بیانیه آمده است: مراتب موضوع مذکور فردا - شنبه ۲۹ اردیبهشت - طی نامه‌ای به اطلاع استاندار محترم آذربایجان شرقی خواهد رسید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چیزی شبیه به روز صعود/ تمهیدات ویژه استقلال خوزستان برای هواداران