نماینده مجلس: زمانی همه ماجرای شاسی‌بلند را انکار می‌کردند اما الان پته همدیگر را روی آب می‌ریزند


نماینده مجلس: زمانی همه ماجرای شاسی‌بلند را انکار می‌کردند اما الان پته همدیگر را روی آب می‌ریزند

نماینده افشاکننده خودروهای شاسی بلند گفت: زمانی همه ماجرای شاسی بلند را انکار می‌کردند اما الان پته همدیگر را روی آب می‌ریزند.

به گزارش تجارت‌نیوز، احمد علیرضابیگی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گویی گفت؛ بنده به عنوان یک نماینده نشان دادم که سطح اطلاعاتم می‌تواند ریز و دقیق باشد کما اینکه در موضوع خودروهای شاسی بلند توانستم دسترسی‌ها را نشان دهم اما عملاً دسترسی به اطلاعات برای یک نماینده متعارف به سادگی امکان‌پذیر نیست.

همین ماجرای شاسی بلندها که روزگاری همه آن را نفی و انکار می‌کردند، حالا علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس می‌گوید که تعدادی از نمایندگان ۴ تا ۴ تا شاسی بلند دریافت کردند. البته سلیمی وقتی که در هیئت رئیسه بود در مورد شاسی بلندها طرف خطاب بنده قرار گرفت، چنانچه گفتم آقای هیئت رئیسه مجلس واگذاری شاسی بلندها چه نسبتی با استیضاح دارند؟ چرا صدای کسی در نمی‌آید؟ الان در دعوا علیه خودشان پته یکدیگر را روی آب می‌ریزند.

تلاش بنده این بود که قربان‌زاده را نسبت به ابعاد مختلف واگذاری شرکت ایرتور توجیه کنم اما او می‌گوید که جواب رد داده و بعد هم از مسئولیتی که داشته برکنار شده است. یعنی من توانستم به واسطه اینکه قربان‌زاده به بنده جواب رد داده، او را از این مسئولیت برکنار کنم. این ادعایی است که مرغ پخته هم خنده‌اش می‌گیرد.

منبع : خبر آنلاین
به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت پوند امروز 12 خرداد 1403