دلایل مرگ ناگهانی علی مشهوری دانشجوی پزشکی شیراز


دلایل مرگ ناگهانی علی مشهوری دانشجوی پزشکی شیراز

به گزارش رکنا، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص فوت یکی از دانشجویان این دانشگاه گفت: فعلاً این موضوع در دست پیگیری است و جزئیات بیشتر آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد...

به گزارش رکنا، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص فوت یکی از دانشجویان این دانشگاه گفت: فعلاً این موضوع در دست پیگیری است و جزئیات بیشتر آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

محمدحسین انباردار تصریح کرد: مرحوم علی مشهوری دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز صبح امروز، ۲۸ اردیبهشت‌ماه بر اثر ایست قلبی دیگر از خواب بیدار نشده است و به رحمت ایزدی پیوست.

وی با بیان اینکه این دانشجو، یکی از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده است، افزود: تیم‌های بررسی مشغول بررسی موضوع هستند اما قاعدتاً در اینگونه موارد، جسد به پزشکی قانونی منتقل داده خواهد شد.

انباردار با تأکید بر اینکه جزئیات بیشتر این حادثه متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد، گفت: اطلاعاتی هم در خصوص تشییع و خاکسپاری متعاقباً اطلاع خواهیم داد.

در همین راستا محمدحسین انباردار پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.

انا لله و انا الیه راجعون

در گذشت مرحوم «علی مشهوری» دانشجوی رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اثر ایست قلبی، موجب تاثر و تالم جامعه دانشگاهی گردید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی فراوان و عرض تسلیت به خانواده این دانشجوی عزیز، دوستان و همکلاسی‌های این مرحوم، برایشان از درگاه ایزد منان صبر و برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی مسالت دارم.


دلایل مرگ ناگهانی علی مشهوری دانشجوی پزشکی شیراز

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس/ سر و وضع کتایون ریاحی را در خانه اش دیده اید!