مدیرروابط عمومی استقلال انتخاب شد


مدیرروابط عمومی استقلال انتخاب شد

با حکمی از سوی فرشید سمیعی، مدیر روابط عمومی استقلال معرفی شد.

به گزارش "ورزش سه"، در زمان مدیریت علی خطیر، پست مدیرروابط عمومی استقلال خالی مانده بود و در شرایطی که گفته می‌شد یکی از چهره‌های رسانه‌ای در این پست، حکم گرفته، ولی این موضوع هرگز به صورت رسمی از سوی رسانه باشگاه استقلال اعلام نشد.

در نهایت و با برکناری علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال، حالا پس از مدت‌ها، مدیرروابط عمومی آبی‌ها به صورت رسمی انتخاب شد.

در اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است:
فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، در حکمی پژمان ماندگاری را به عنوان مدیر جدید روابط عمومی این باشگاه معرفی کرد.

ماندگاری که در رسانه و بویژه صدا و سیما پر سابقه است، سال‌ها به عنوان برنامه ساز و تهیه کننده برنامه‌های مختلف ورزشی فعالیت کرده است.

در حکم انتصاب ماندگاری آمده است:

"جناب آقای پژمان ماندگاری
با توجه به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی در حوزه رسانه و ورزش، به موجب این حکم به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال منصوب می‌گردید.

امید است با اتکا به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف، شاهد ارتقای جایگاه روابط عمومی باشگاه در انعکاس اخبار و رویدادهای مربوطه و همچنین ارتباط موثر با هواداران و رسانه‌ها باشیم.
توفیقات روزافزون جنابعالی را در مسیر پیشبرد اهداف و گام برداشتن در مسیر اعتلا و سربلندی نام باشگاه استقلال از خداوند متعال خواستارم."


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

90 درصد تبلیغات بازار آزاد دروغ است/ پلیس فتا: اگر بلیت ندارید، خانه بنشینید!