باید تحقیق و تفحص از بانک مرکزی انجام شود


باید تحقیق و تفحص از بانک مرکزی انجام شود

به گزارش رکنا از خانه ملت ، جبار کوچکی‌نژاد در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز( سه شنبه ) مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: ما شاهد بودیم که دهها میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی دچار انحراف شد به دنبال...

به گزارش رکنا از خانه ملت ، جبار کوچکی‌نژاد در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز( سه شنبه ) مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: ما شاهد بودیم که دهها میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی دچار انحراف شد به دنبال آن مجلس شورای اسلامی درصدد تحقیق و تفحص از بانک مرکزی بود اما با همه مکاتباتی که رئیس کمیسیون اصل ۹۰ انجام داد تاکنون اجازه نداده‌اند تا تحقیق و تفحص از بانک مرکزی به نتیجه برسد.

وی در ادامه اظهار کرد: همان تیمی که انحرافات در ارز ۴۲۰۰ تومانی را رقم زدند امروز ارز ۲۸ تومانی را با همان روش مدیریت می‌کنند. انتظار ما این است که این تحقیق و تفحص به نتیجه برسد. همه انتظار دارند تا این تحقیق و تفحص بزرگ در مجلس یازدهم به نتیجه برسد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش عبدالرضا مصری که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، بیان کرد: همه مراحل تحقیق و تفحص انجام شده است هیات رئیسه آن انتخاب شده و تاکنون چندین جلسه با روسای ادوار بانک مرکزی برگزار شده است اما هنوز تیم تحقیق و تفحص مستقر نشده‌اند.

عبدالرضا مصری که اداره جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: بنده از آقای پژمانفر و کمسیون اصل ۹۰ تقاضا دارم تا از ابزار قانونی خود استفاده کنند؛ چرا که تحقیق و تفحص حق نماینده است وباید این کارانجام شود .


باید تحقیق و تفحص از بانک مرکزی انجام شود

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان با رئیس قوه قضاییه