آبروریزی HMD با اولین گوشی‌های غیر نوکیا


آبروریزی HMD با اولین گوشی‌های غیر نوکیا

چند روز قبل HMD سری Pulse را به عنوان اولین گوشی‌های خود رونمایی کرد که دیگر برند نوکیا را یدک نمی‌کشند. این گوشی‌ها در کنار امکان تعمیر آسان، حاشیه نمایشگر بسیار ناچیزی هم داشتند که بسیار جذاب به نظر می‌رسید. حالا پس از شکایت خریداران، مشخص...

چند روز قبل HMD سری Pulse را به عنوان اولین گوشی‌های خود رونمایی کرد که دیگر برند نوکیا را یدک نمی‌کشند. این گوشی‌ها در کنار امکان تعمیر آسان، حاشیه نمایشگر بسیار ناچیزی هم داشتند که بسیار جذاب به نظر می‌رسید. حالا پس از شکایت خریداران، مشخص شده حاشیه ناچیز نمایشگر واقعیت ندارد و HMD بابت آن عذرخواهی کرده است.

HMD Global که بیشتر به واسطه تولید گوشی‌های NOKIA طی سال‌های اخیر شناخته می‌شود، اخیراً سه گوشی Pulse+ ،Pulse و Pulse Pro را تحت برند خود رونمایی کرد. این گوشی‌ها همگی رده معمولی بوده و قیمت پایینی هم دارند. با این حال به طرز خیره‌کننده‌ای حاشیه پایین نمایشگر آنها بسیار ناچیز جلوه می‌کرد که درباره دو مدل Pulse و +Pulse چشمگیرتر هم بود.

عذرخواهی بابت واقعی نبودن تصاویر گوشی‌های Pulse

پس از اینکه اولین خریداران گوشی‌های خود را دریافت کنند، خیلی زود مشخص شد خبری از حاشیه باریک نمایشگر نیست و دست کم در پایین صفحه نمایش، حاشیه آن بسیار ضخیم است. با جلب توجه رسانه‌ها به این موضوع و بالا گرفتن نارضایتی‌ها، Lars Silberbauer، مدیر بازاریابی HMD Global بیانیه‌ای منتشر کرد.

آبروریزی HMD با اولین گوشی‌های غیر نوکیا

HMD در این بیانیه ضمن عذرخواهی از مشتریان خود، تاکید کرده این کمپانی هیچ گونه قصد و نیتی برای فریب یا ارائه اطلاعات نادرست نداشته و صرفاً حاصل یک اشتباه بوده است. HMD حالا تصاویر جنجالی را بر روی وب‌سایت خود جایگزین کرده است.

در همین رابطه بخوانید:

- اولین گوشی‌های برند HMD معرفی شدند؛ طراحی جدید با سخت افزار قدیمی اما قیمت ارزان‌

آبروریزی HMD با اولین گوشی‌های غیر نوکیا

هر سه گوشی جدید سری HMD Pulse بین 100 تا 200 دلار قیمت دارند و بارزترین ویژگی آنها مقرون به صرفه بودن انجام تعمیرات است. این شرکت در همکاری با ifixit کیت‌های تعمیر ارائه می‌کند تا خریداران خودشان بتوانند قطعات معیوب چون صفحه نمایش یا باتری را به آسانی تعویض کنند. این گوشی‌ها مشخصات وسوسه‌کننده‌ای ندارند و انگیزه اصلی برای خرید آنها می‌تواند عمر بالا به واسطه تعمیر آسان و در دسترس بودن قطعات یدکی اصلی باشد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟