ردمی نوت 12 پرو یا a54 سامسونگ


ردمی نوت ۱۲ پرو یا a54 سامسونگتوسط واحد تبلیغات / اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۳ / 5 دقیقه برای مطالعه به‌دلیل تنوع بسیار زیادی که در بازار گوشی‌های هوشمند وجود دارد، باید قبل‌از خرید این دستگاه بهترین...

ردمی نوت 12 پرو یا a54 سامسونگ
ردمی نوت ۱۲ پرو یا a54 سامسونگ
توسط / / 5 دقیقه برای مطالعه

به‌دلیل تنوع بسیار زیادی که در بازار گوشی‌های هوشمند وجود دارد، باید قبل‌از خرید این دستگاه بهترین مدل‌های هر برند را با یکدیگر مقایسه کنید. برندهای سامسونگ و شیائومی از بهترین برندهای این زمینه محسوب شده و محصولات خاصی را به شما ارائه می‌دهند.

از محبوب‌ترین محصولات این برندها باید به Redmi Note 12 Pro و Galaxy A54 اشاره کرد. این گوشی‌ها محبوبیت و فروش بالایی در بازار داشته و بسیاری از افراد به‌دنبال آن‌ها هستند. همراه ما باشید تا در ادامه به‌طور کامل آن‌ها را باهم مقایسه کنیم.

معرفی گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro

اگر به‌دنبال خرید یک گوشی مکعبی و زیبا هستید، Redmi note 12 pro را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این گوشی فوق‌العاده از طراحی زیبایی برخوردار است. در واقع فریم دور این گوشی از جنسی مقاوم تولید شده و شکل آن صاف است. همین موضوع به گوشی حالتی مکعبی شکل داده است.

استفاده از 8 گیگابایت رم، پردازنده اسنپ دراگون 732G، حافظه 256 گیگابایتی، دوربین اصلی 50 و دروبین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپری از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در این گوشی وجود دارند. قیمت این مدل حدود 10 الی 11میلیون تومان در فروشگاه‌های مختلف است.

معرفی گوشی سامسونگ Galaxy A54

گوشی دیگری که باید برای مقایسه با آن آشنا باشید، گوشی سامسونگ Galaxy A54 است. این گوشی فوق‌العاده از طراحی زیبا و مدرنی برخوردار است. سامسونگ در آن از 3 حسگر دوربین استفاده کرده و قیمت آن حدود 13میلیون ‌تومان است.

بهره‌گیری از صفحه‌نمایش Super AMOLED، استفاده از پردازنده اگزینوس 1380، نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز، رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 گیگابایتی، دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی و 32 مگاپیکسلی سلفی و باتری 5000 میلی‌آمپری ساعتی ویژگی‌هایی هستند که ارزش خرید این گوشی را بالا برده‌اند.

مقایسه مشخصات فنی Galaxy A54 و Redmi Note 12 Pro

ردمی نوت 12 پرو یا a54 سامسونگ

نکته بسیار مهمی که باید برای خرید Redmi Note 12 Pro و Galaxy A54 در نظر داشته باشید تفاوت‌های است که این مدل‌ها در مشخصات فنی نسبت به یکدیگر دارند. این موارد برای خرید بسیار مهم بوده و باید بررسی شوند. از مهم‌ترین این تفاوت‌ها باید به مواردی که در ادامه آورده‌ایم توجه کرد.

ابعاد و طراحی بدنه

اولین بخشی که هر خریدار حرفه‌ای برای مقایسه Redmi Note 12 Pro و Galaxy A54 سراغ آن می‌رود، ابعاد و طراحی بدنه‌ای است که در این گوشی‌ها به‌کار برده‌اند. گوشی ردمی نوت 12 پرو دارای وزن 201.8 گرم و گوشی گلکسی A54 دارای 202 گرم وزن است.

در گوشی سامسونگ از ابعاد 8.2×76.7×158.2 میلی‌متر و در گوشی شیائومی از 8.1×76.1×164.2 میلی‌متری استفاده شده است. طراحی ظاهری هر 2 آن‌ها جذاب و ساده است؛ اما اگر به‌دنبال یک مدل ساده و جمع‌وجور هستید، محصول سامسونگ انتخاب بهتری محسوب می‌شود.

پردازنده، رم و حافظه داخلی

یکی از موارد بسیار مهمی که علاوه‌بر تأثیر در قیمت، در تجربه کار با گوشی نیز مؤثر است، پردازنده و رمی است که در گوشی استفاده شده است. در ساخت Redmi Note 12 Pro و Galaxy A54 از پردازنده‌های عالی استفاده کرده است.

سامسونگ از پردازنده اختصاصی خود در مدل گلکسی a54 استفاده کرده و اگزینوس 1380 را در آن به‌کار برده است. ازطرف‌دیگر شیائومی نیز در ردمی نوت 12 پرو از پردازنده مدیاتک اسنپ دراگون 732G استفاده می‌کند. ازنظر فرکانس پردازشی، عملکرد پردازنده مدیاتک از اگزینوس بیشتر بوده و این یعنی قدرت بیشتری در اختیار دارید. رم این مدل‌ها نیز معادل 8 گیگابایت است.

دوربین

معیار فوق‌العاده مهمی که پیشنهاد می‌شود قبل‌از خرید Redmi Note 12 Pro و Galaxy A54 مقایسه کنید، دوربین به‌کاررفته در این مدل‌ها است. دوربین بیشترین اهمیت را در گوشی‌ها دارد. دلیل آن هم تصویربرداری و عکاسی فراوان توسط کاربران امروزی است.

دوربین سلفی استفاده‌شده برای مدل A54 از 32 مگاپیکسل و دوربین استفاده‌شده برای سنسور سلفی ردمی نوت 12 پرو، از یک سنسور 16 مگاپیکسلی است. در مدل سامسونگ از 3 حسگر دوربین و در مدل شیائومی از 4 حسگر استفاده کرده‌اند. همچنین حسگر اصلی سامسونگ 50 مگاپیکسل کیفیت داشته و این کیفیت در حسگر اصلی شیائومی برابر 108 مگاپیکسل است. البته باید این را هم گفت که این مدل‌ها از فیلم‌برداری 4K در نرخ 30 فریم پشتیبانی می‌کنند.

نمایشگر

یکی از معیارهای فوق‌العاده مهمی که برای خرید Redmi Note 12 Pro و Galaxy A54 وجود دارد، نمایشگری است که در آن‌ها به‌کاررفته است. هر 2 این گوشی‌ها از نمایشگر FHD AMOLED استفاده می‌کنند.

البته تکنولوژی به‌کاررفته در نمایشگر سامسونگ کمی جدیدتر بوده و به همین دلیل رنگ‌های بهتری دارد. رزولوشن نمایشگر سامسونگ 2340×1080 و رزولوشن نمایشگر شیائومی 2400×1080 است.

این نمایشگرها از نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز پشتیبانی کرده و تصویر را به‌شکلی عالی برای شما نمایش می‌دهد. برای محافظت از نمایشگر نیز روی آن‌ها شیشه ای از نوع Gorilla Glass 5 استفاده شده تا در برابر خط و خش مقاومت بالایی داشته باشد.

باتری

برای اینکه بتوانید دقیق‌تر بین Redmi Note 12 Pro و Galaxy A54 یکی را برای خرید انتخاب کنید، پیشنهاد می‌شود که معیار باتری را در اولویت‌های مهم خود قرار دهید. باتری در گوشی بسیار مهم بوده و باید علاوه‌بر شارژدهی خوب، با سرعت بالا نیز شارژ شود.

در هر 2 این گوشی‌ها از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده است. باتری A54 از نوع لیتیوم پلیمر و باتری ردمی نوت 12 پرو از نوع لیتیوم یون است. همچنین سرعت شارژ در گوشی سامسونگ 25 وات و در مدل شیائومی 67 وات است که در کمترین زمان ممکن گوشی را برای شما شارژ می‌کند.

خرید ردمی نوت 12 پرو و سامسونگ A54

ردمی نوت 12 پرو یا a54 سامسونگ

روش‌های مختلفی برای خرید گوشی‌های ردمی نوت 12 پرو و سامسونگ A54 وجود دارد. شما می‌توانید برای خرید این گوشی‌ها به فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا مراجعه کنید. دیجی‌کالا علاوه‌بر ارائه بهترین قیمت در بازار، گارانتی‌های معتبری را نیز برای آن ارائه کرده تا از سلامت گوشی اطمینان کامل داشته باشید.

جمع‌بندی

گوشی‌های مختلفی در بازه‌های قیمتی گوناگون وجود دارند که قابلیت خرید آن‌ها برای شما به‌وجود آمده است. از محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده این گوشی‌ها باید به برند شیائومی و سامسونگ اشاره کرد. سامسونگ شرکتی کره‌ای بوده و شیائومی نیز در چین قرار گرفته است.

گوشی‌های Redmi Note 12 Pro و Galaxy A54 از محصولات محبوب این 2 برند هستند که در بازار مشتریان زیادی را دارند. با مقایسه این گوشی‌ها که تقریبا در یک بازه قیمتی قرار گرفته‌اند، قادر هستید راحت‌تر میان آن‌ها یکی را برای خرید انتخاب کنید. جهت بررسی تمامی مشخصات فنی این مدل‌ها به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مراجعه کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...