اندازه نمایشگر گوشی‌های سری آیفون 16 اپل فاش شد


اندازه نمایشگر گوشی‌های سری آیفون 16 اپل فاش شدتوسط امیرکیوان گوهری / اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه یک افشاگر با نام سانی دیکسون اخیرا تصویر جدیدی از تمامی گوشی‌های سری آیفون 16...

اندازه نمایشگر گوشی‌های سری آیفون 16 اپل فاش شد
اندازه نمایشگر گوشی‌های سری آیفون 16 اپل فاش شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

یک افشاگر با نام سانی دیکسون اخیرا تصویر جدیدی از تمامی گوشی‌های سری آیفون 16 اپل را در شبکه اجتماعی X منتشر کرده است. این تصویر تفاوت‌های مورد ادعا میان اندازه مدل‌های پرو و غیر پرو را به ‌خوبی نمایش می‌دهد.

این تصویر، پنل پشتی گوشی‌های سری آیفون 16 را نمایش داده و بر این اساس به‌نظر می‌رسد که آیفون 16 پرو مکس مجهز به پنل 6.9 اینچی خواهد بود. همچنین آیفون 16 پرو نیز احتمالا از نمایشگر 6.3 اینچی بهره خواهد برد. آیفون 16 پلاس همانند مدل نسل قبلی خود کماکان از یک نمایشگر 6.7 اینچی استفاده خواهد کرد. کوچک‌ترین عضو خانواده یعنی مدل معمولی آیفون 16 نیز با یک نمایشگر 6.1 اینچی روانه بازار خواهد شد.

هر دو مدل غیر پرو در سری آیفون 16 از سیستم دوربین پشتی با چیدمان عمودی استفاده می‌کنند. بر اساس شنیده‌ها این سبک از طراحی، امکان ضبط ویدیوهای فضایی را فراهم می‌کند.

تمامی مدل‌های چهارگانه سری آیفون 16 احتمالا از نمایشگرهایی با حواشی باریک‌تر بهره گرفته و مدل‌های پرو نیز کماکان از نمایشگرهای پروموشن با نرخ نوسازی 120 هرتزی استفاده خواهند کرد. با این‌حال نمایشگر گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس کماکان از نرخ نوسازی 60 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد.

اندازه نمایشگر گوشی‌های سری آیفون 16 اپل فاش شد

همچنین دو مدل غیر پرو سری آیفون 16 احتمالا مجهز به دکمه اکشن خواهند بود؛ مشخصه‌ای که نخستین بار در سری آیفون 15 پرو رونمایی شد. همچنین اپل احتمالا دکمه جدیدی موسوم به Capture Button را به تمامی مدل‌های سری آیفون 16 خواهد آورد. این دکمه یک نمونه مکانیکی با سطح خازنی است که از دکمه‌های شاتر نرم موجود در دوربین‌ها تقلید می‌کند.

ظرفیت باتری‌های مورد استفاده در سری آیفون 16 اپل نیز اخیرا فاش شد. بر این اساس ظرفیت باتری تمامی گوشی‌ها به‌جز آیفون 16 پلاس در مقایسه با مدل‌های نسل قبلی خود اندکی افزایش خواهد یافت. با این‌حال ظاهرا ظرفیت باتری آیفون 16 پلاس در مقایسه با آیفون 15 پلاس کاهش 9 درصدی را تجربه خواهد کرد.

اندازه نمایشگر گوشی‌های سری آیفون 16 اپل فاش شد

تصویر ماکت آیفون 16


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

صرفه جویی 10 میلیون دلاری با تولید فرآورده‌های فولادی در کشور