هوندا وزل در دو نسخه برقی و بنزینی توسط معین خودرو ایرانیان عرضه می شود


هوندا وزل در دو نسخه برقی و بنزینی توسط معین خودرو ایرانیان عرضه می شود

شرکت معین خودرو ایرانیان طی اطلاعیه اعلام کرد که این شرکت به زودی قرار است کراس اوور وارداتی جدید هوندا وزل 2023 را در دونسخه برقی و بنزینی در ایران عرضه کند.شرکت مطرح هوندا ژاپن خودروH-RV را با ابعاد کوچکتر از C-RV برای بازار...

شرکت معین خودرو ایرانیان طی اطلاعیه اعلام کرد که این شرکت به زودی قرار است کراس اوور وارداتی جدید هوندا وزل 2023 را در دونسخه برقی و بنزینی در ایران عرضه کند.

شرکت مطرح هوندا ژاپن خودروH-RV را با ابعاد کوچکتر از C-RV برای بازار جهانی تولید و عرضه کرده است. این خودرو با نام وزل (Vezel) برای بازار ژاپن از سال 1998 تاکنون تولید می‌شود و البته نسخه برقی وزل مبتنی بر نسل دوم H-RV تنها در چین ساخته شده و حدود 5 سال سابقه تولید دارد. خودروهای Everus VE-1 و Ciimo M-NV نیز نسخه‌هایی از وزل برقی محسوب می‌شوند.

این کراس اوور هوندا درحال حاضر در 8 سایت تولیدی هوندا در سراسر جهان بر روی خطوط تولید قرار داشته و خودرو روز این شرکت محسوب می‌شود. هوندا Vezel با هدف عرضه در بازارهایی از جمله شرق آسیا، استرالیا، آمریکای شمالی، مکزیک، برزیل و برخی کشورهای اروپایی تولید می‌شود.بالاترین میزان فروش این مدل هوندا به ترتیب در کشور چین، آمریکا و ژاپن بوده و استقبال مناسبی از آن صورت گرفته است.

محصول وارداتی برای بازار ایران طراحی مشابهی با کراس‌اوور برقی هوندا eNP1 دارد و با همین ظاهر در استرالیا نیز عرضه می‌شود و یک کراس اوور کامپکت محسوب می‌شود. در بخش طراحی کراس اوور هوندا وزل از چهره مدرن و به روز بهره می‌برد و به راحتی می‌تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

هوندا وزل در دو نسخه برقی و بنزینی توسط معین خودرو ایرانیان عرضه می شودخودرو وارداتی هوندا وزل

مشخصات فنی خودرو وارداتی هوندا وزل ویژه بازار ایران هنوز به صورت رسمی و مشخص اعلام نشده است اما لحاظ ابعاد هوندا وزل با طول 4340، عرض 1790 و ارتفاع 1582 میلی‌متر به همراه فاصله محوری ۲۶۱۰ میلی‌متر یک محصول جادار برای یک خانواده 4 نفره محسوب می‌شود.

در بخش امکانات و تجهیزات رفاهی هوندا وزل، هنوز اطلاعاتی از سوی شرکت عرضه کننده یعنی معین خودرو ایرانیان منتشر نشده است اما می‌توان حدس زد که این خودرو با سطح مناسب و راضی کننده ای از تجهیزات وارد بازار ایران خواهد شد تا بتواند به رقابت با دیگر خودروهای وارداتی و مونتاژی هم رده بپردازد.


گالری تصاویر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها