فال حافظ امروز 17 مهر ماه با غزل حافظ و تفسیر + فیلم


فال حافظ امروز 17 مهر ماه با غزل حافظ و تفسیر + فیلم

رکنا : فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش رکنا، فال حافظ نزد ایرانیان اعتبار بسیار دارد و این به دلیل تاثیر بسیار زیاد اشعار و غزلیات حافظ است. در ادامه نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

فال حافظ امروز 17 مهر ماه با غزل حافظ و تفسیر + فیلم

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که چند وقتی است از کار دل خود حیران مانده ای و نمی دانی چه باید بکنی. قصد قدم نهادن در راه عشقی را داری که به طرف مقابلت اطمینان کامل نداری و از عاقبت کار خود هراسانی. بدان که مدت عمر محدود و کوتاه است. پس به جای دل مشغولی های کاذب دست به تلاشی وسیع بزن تا به هدف خود برسی، زیرا که برای رسیدن به این نیت، خزانه ای از تلاش و همت لازم است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اعتماد خود را از دست داده اید و با تردید به این مساله نگاه می کنید. در درون خود جدایی سخت آغاز کرده اید. ابتدا سعی کنید و به خود متکی باشید و تمام جوانب کار را در نظر بگیرید. آنگاه دست به اقدام بزنید و عجله هم نداشته باشید.

۲- به کسی فکر می کنید که از شما دور است و قرار را از شما ربوده. البته می دانم که عشق، چشم و گوش را کور و کر می کند اما باید از قدرت عقل بهره گرفت و با یکی از آشنایان صمیمی حتماً مشورت کنید.

۳- این نیت به حصوله و شکیبایی و دقت انجام می گیرد. پس راز دل خود را به هر کسی نگویید چون رقیبان منتظر اقدامات شما هستند.

۴- حضرت حافظ در بیت های چهارم، پنجم و نهم می فرماید:

* من با شرمساری و با اشک چشم به میخانه می روم. زیاد از نتیجه زندگی خود شرمسارم تا این محصول ناچیز را وقف خرابات کنم.

* زندگی جاوید حضرت خضر پیامبر و سلطنت اسکندر مقدونی هم پایدار نبود. پس باقی و پایدار خداوند است. ای فقیر برای مال دنیا که ارزش ندارد، کشمکش مکن.

* ای حافظ هر گدا و مسکینی نمی تواند جواهر به دست آورد و کمال یابد. پس گنجی مانند قارون لازم است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۵- خرید و فروش تفاوتی ندارد. حال بیمار فرقی نمی کند. ملاقات مهمی در پیش دارید و به سفر خوبی خواهید رفت.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

فال حافظ امروز 17 مهر ماه با غزل حافظ و تفسیر + فیلم

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که سال هاست وقتت را به بلاتکلیفی و سرگردانی گذرانده ای و اشتباهات بسیاری مرتکب شده ای که خوشبختانه مشکل چندانی برایت به دنبال نداشته، اما اکنون وقت آن رسیده که به خود بیایی و برای آینده ات برنامه ریزی کنی و یک تصمیم جدی بگیری و از این شاخه به آن شاخه پریدن دست برداری، در غیر اینصورت پشیمان خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

* دلا اگر زیبایی را شناخته ای، از زیبارویان، آن لطیفه نهانی را که عشق از آن خیزد، بجوی و بخواه زیرا این نکته را کسی گفت که بصیرت و آگاهی داشت.

* دل مانند پرگار به هر جانب گردش می کرد و جویای حقیقت بود ولی با این همه حضور قلب داشت و در عشق پا برجا بود.

* رامشگر از سر درد و سوز عشق، هنر نمایی می کرد و آهنگی می نواخت که از تاثیر آن فرازانگان جهان از مژگان خود خون می ریختند.

۲- اگر در راه علم و دانش و کسب فضایل گام برداری، انسانی معروف و مشهور خواهید شد. پس ضروریست که اصل و ریشه خویش را بازیابی کنید که دارای سرشت و نسب بزرگی هستید. نا امیدی، بدترین درد است و تردید عامل شکست می باشد که نباید در محیط خانوادگی شما راه یابد.

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: انسان خوب، اهل خانه، خیرخواه، صلح جو، اصیل، با شرف، پرحرف، سخنران، گاهی خوشرو و گاهی تلخ، دعوایی، مجلس آرا، عاشق همسر و زندگی خوب، حساس و دلپذیر.

با این ویژگی ها حیف نیست بر آرزوهای بلند خود جامه عمل نپوشانید؟ پس با تلاش، سرعت، عمل، علاقه و اراده به زودی پیروز می شوید.

۴- در خانواده از موقعیت خوبی برخوردارید. کمتر به شما ایراد و اشکال می گیرند. بیشتر شما را تایید می کنند. پس لازم است با فکر و اندیشه عمل کنی. مسافر می آید و یا هدیه ای می فرستد. خرید و فروش خوب است. ازدواج مقدماتش فراهم نشده است. چیزی که می خواستید تهیه کنید، به زودی تهیه می شود. شغل مهمی به دست می آورید. ۵ فرزند در طالع دارید. از نظر فرزند، نگران نباشید، عملی می گردد. مواظب او باشید که جدیداً دچار سردرگمی شده و نیاز مبرم به تشویق و مراقبت دارد. او بر سر دوراهی است. شما می توانید به او کمک کنید. پس اقدام نمایید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

فال حافظ امروز 17 مهر ماه با غزل حافظ و تفسیر + فیلم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که انسانی بسیار حساس هستی ولی از این حساسیت های بی مورد جز غم و غصه چیزی عایدت نمی شود و کارهایت را مشکل و دشوار می کند. تو که سالها به دنبال انجام این نیت بوده ای چرا حالا که وقت عمل رسیده با تصورات بی جا و حساسیت ها و حسادت ها کار خود را خراب می کنی. پیش از آنکه فرصت را از دست بدهی به خود بیا تا دم عیسایی او به زندگی ات روحی تازه بخشد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- به مساله و موضوعی توجه داری که فارغ و آسوده شدن از آن برایت بسیار مشکل است. گرفتار وسوسه عجیبی شده اید. گویی تمام اندیشه و زندگی شما را تصاحب کرده است. بهترین راه آنست که بدون رودر بایستی و تعارف، هر آنچه را که لازم است، با او در میان بگذاری. اگر او توجه کرد و عمل نمود، آسوده خاطر باش ولی اگر وقت گذرانی نمود، با توکل بر خدا، فوری، دوری بجوی که ادامه دادن، شایسته نیست.

۲- حافظ در بیت هفتم می فرماید:

* ای یار عیسوی نفس جان بخش، سایه قامت تو بر پیر من، پرتو و انعکاس نوری است که بر استخوان پوسیده تابد و آن را زنده سازد. محبت آنست که از هر دو سوی باشد و یکطرفه رنج آور است.

۳- این مطلب صحیح است که حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* ای دوست گرامی، حافظ سرگشته را با عشق تو یگانگی و پیوست.

۴- این عشق دیرینه می باشد. زیرا عشق ورزی برای عاشقان حقیقی از روز ازل، بهره یشان بوده است ولی این عشق را نباید به پای هر بی اهلی گذاشت. بلکه شایستگی و لیاقت لازم است تا شما با او سخن از عشق و محبت بگویید.

۵- شما باید با درایت و کیاست بیشتر، عمل کنید. زیرا از خانواده ای فهمیده و آداب دان و اهل فضل هستید، حیف است که خود را به چیزهای پیش افتاده و مهمل مشغول کنید. قدر و ارزش خویش را بدانید و اگر از این فرد کلا صرف نظر کنید، بهتر است. هدیه ای دریافت می کنید. به زودی با فرد مهمی ملاقات خواهید کرد که بسیار سودمند است.

۶- موفقیت در آینده، متعلق به شماست. انسانی خوشبخت می شوید و از زندگی خوبی برخوردار هستید. پس آن را با هوس خراب نکنید و نذر خود را ادا کنید.

۷- خود را بشناس. زیرا زندگی ارزش یاب نشده است. پس ارزش خود را حفظ کن.

فـال حـافـظ متولدین تیر

فال حافظ امروز 17 مهر ماه با غزل حافظ و تفسیر + فیلم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید که به مشکلی برخورد کرده ای که تو را بسیار ناراحت و رنجور کرده است. باید بدانی که حل این مشکل کاری بس سخت و دشوار است. در حل این مشکل در اولین مرحله از خداوند کمک بگیر و به معصومین متوسل شو و در مرحله دوم با افراد عاقل شور و مشورت کن که کوچکترین اشتباه تو کار را خراب تر خواهد کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول و هشتم می فرماید:

* ما شبی دست بالا می بریم و دعایی می کنیم. برای اینکه غم هجران تو را بدین وسیله چاره ساز باشیم.

* دل من بسیار آشفته و پریشان گردید. پس حافظ شیرین سخن کجاست تا با شعر او وقتی خوش داشته باشیم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- به دنبال چیزی هستید که تمام فکر و اندیشه شما را تصاحب کرده و برای دستیابی به آن مرتبا دعا و نیایش می کنید. خواهش میکنم در این راه عجله نداشته باشید. از صبر و شکیبایی بهره برده و از فردی آگاه و عالم کمک بگیرید و توکلتان بر خدا باشد.

۳- توصیه می کنم برای اجرای این نیت به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا کنید و نذر خود را ادا نمایید.

۴- مدتی در کار و زندگی شما گره ای بوجود آمده. علتش وسواس و لجبازی طرفین می باشد. لازم است از ملاحت و سرمستی و عشق بهره بگیرید.

۵- مسافر شما وضعیتی نسبتاً خوب دارد. حدود یک ماه دیگر کار او طول می کشد. ملاقات مهمی و هدیه ای در پیش دارید.

۶- یافتن پیش از جستجو اتفاق نمی افتد. لحظه لحظه جستجو، یافتن است. پس از لحظات شیرین زندگی خود حداکثر بهره را ببرید زیرا عالم و دانای فردای ما، تنها خداست.

۷- رنگ آبی یا فیروزه ای را برایتان پیشنهاد میکنم که بر زیبایی، ملاحت، صلابت و اتکای به نفس شما می افزاید و چهره یتان را شاداب تر می سازد.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

فال حافظ امروز 17 مهر ماه با غزل حافظ و تفسیر + فیلم

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید که تمام هم و غم زندگی ات، کارت و سود و زیان آن می باشد. بیش از اندازه خود را درگیر مسائل کاری و مادی کرده ای. تو که می دانی پول و مادیات دنیا فانی و از بین رفتنی است پس چرا خود را به خاطر هیچ آزار می دهی و حرف کسی هم به گوشت نمی رود. اگر می خواهی عمری طولانی همراه با شادکامی و سعادت داشته باشی، کمی به فکر خودت باش و بیشتر از این خود را آزار نده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت پنجم می فرماید:

* ای حافظ اگر از پند حکیمان کسالت و رنجش پیدا میکنی، قصه را طولانی نکنم و ما از نصیحت گذشتیم برو که به خدا می سپارمت.

پس حافظ نیز به من یاد می دهد که تا شما را نصیحت کنم که سرعت عمل، تلاش، اراده و راهنمایی از استادی با تجربه را از یاد نبری و با هنگامی وی و دیگران حتماً موفق می شوید. جای نگرانی نمی باشد.

۲- ابتدا اندیشه ها و افکار نادرست و پریشان و تردید آمیز را از سر بیرون کن. کسی که تلاش کرده، مسلاماً موفق خواهد شد. شخصی بلند قد، سیاه چهره، ابرو کشیده، بینی دراز با موی بلند، به شدت به شما حسادت دارد. از او دوری کنید.

۳- توجه کامل به پدرتان داشته باشید که رنج فراوان برده و مادرتان با سخنان تندش او را آزار داده است. پس نیاز به محبت شما دارد. ولی پدر واقعاً شما و مادرتان را دوست دارد. از زندگی خوبی برخوردار هستید. موفقیت درانتظار شماست.

۴- دراین هفته سوره مبارکه الصف را دو بار به حضور قلب و معنی بخوانید و نذر خود را ادا کنید که گشایش حاصل می شود.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: باهوش، اهل کشف، نگران، نکته سنج، کمال گرا، درون گر، مخترع، صمیمی، زیرک، ناقلا، والا مقام، آرام و ملایم، صلح جو با حس ششم قوی، بدبین، همراه، کمک رسان، کله دار، عاقل، قدری فکر کنید با این ویژگی های برشمرده، باید موفق و از زندگی خوبی برخوردار باشید. اگر اراده را تقویت کنید، بر همه چیز مسلط می شوید. پس پیروزی در دستان شما قرار دارد. به خود متکی باشید تا موفق شوید.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

فال حافظ امروز 17 مهر ماه با غزل حافظ و تفسیر + فیلم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که راه های گوناگونی را امتحان کرده ای ولی هیچ کدام نتیجه مطلوب را بدست نیاورد و اسباب شرمندگی تو را در نزد دوستان و آشنایان فراهم کرد و این باعث رنج و عذابت شده و فکر می کنی که این تاوان اشتباهاتت است. تو تلاش خود را کرده ای اما با بدشانسی روبرو شده ای ولی هنوز فرصت هست. یکبار دیگر و این بار حساب شده وارد عمل شو که قطعا موفق خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- چرا به نصایح و اندرزهای خردمندانه ای که به شما داده می شود کمتر توجه دارید؟ در حالی که هیچ انسانی از پند و اندرز بی نیاز نمی باشد. اگر شما به نصایح پدر و مادر توجه می کردید، اینک در شرایط عالی تری بودید. به هر حال، هیچ وقت برگذشته افسوس مخورید. بلکه از گذشته پند بگیرید و حال را دریابید. آگاهانه و با اراده ای قوی، علاقه و سرعت عمل زندگی خود را بسازید. حتماً موفق و پیروز می شوید. بر خداوند توکل داشته باشید.

۲- این نیت دارای مقدماتی می باشد که هنوز اجرای آن فراهم نشده است. اطرافیان توجه خاص به شما دارند ولی شما ارزش این کار را نمی دانید. راز دل خویش را با هر کسی در میان نگذارید در حالی که باید خوددار باشید.

۳- حضرت حافظ در بیت های اول و دوم می فرماید:

* پارسایی و زهد از ما میخواهید در حالی که میگساران را به باده نوشی خواندیم. با دیدن چشم مست تو، با عافیت بدرود گفتیم و از سلامت و ایمنی چشم پوشیدیم.

* در میکده رندان، پاکباز را به روی من باز کن که از خانقاه صوفی و تصوف چیزی به دست نمی آید و مشکلی حل نمی شود. چه باور کنی و چه منکر شوی، مطلب همین است که گفتم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- باید بگویم که حواس پنجگانه حواس مادی انسان هاست اما حس معنوی مومنان، دریایی بیکرانه ای است که تفسیر عشق می باشد. نگران بیمار خود نباشید. خرید و فروش را توصیه می کنم. تغییر شغل فعلاً صلاح نمی باشد چون تغییرات اساسی در بین است.

۵- از طریق موبایل و اینترنت تبادل افکار و عقیده وجود دارد ولی مراقب نقش زیر بنایی کار باشید. با اینترنت می توان پول بدست آورد ولی کمتر می توان عشق را کسب کرد.

فـال حـافـظ متولدین مهر

فال حافظ امروز 17 مهر ماه با غزل حافظ و تفسیر + فیلم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که خداوند به قدر کفایت از نعمات خود تو را برخوردار کرده است. قصد سفر تو برای به دست آوردن سود بیشتر به صلاحت نیست. حرص و طمع بیهوده نورز و برای سود بیشتر زیر منت دیگران نرو و به دنبال رضای خدا باش که برای خیر دنیا و آخرت برای تو کافی است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اگر شما زیاده طلبی و مصرف گرایی و چشم هم چشمی را کنار بگذارید، از زندگی بسیار آرامی برخوردار خواهید شد. زیرا این عوامل برای شما مشکل زا خواهد بود. نگذار دیگران منت بگذارند زیرا در دراز مدت، موجب ناراحتی شما می شوند.

۲- مرادت حداکثر تا ۲۰ روز دیگر برآورده و جاده روشن و صاف اجرای آن فراهم می شود. بطوری که شما انتظارش را نداشته باشید.

۳- بشارت باد شما را که به مقام و مرتبه عالی می رسید، بطوری که همه نسبت به شما احساس احترام خواهند کرد.

۴- از خداوند غافل نباش و بر نعمت های داده شده اش، شکرگزاری کن. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نذر خود را ادا نمایید.

۵- بیمار شفا می یابد. قرض ادا می شود. مسافر شما کارش انجام شده، تا یک هفته دیگر به شما اطلاع می دهد. به درجه و مقام مهمی می رسید.

۶- حضرت حافظ در بیت های ششم و هفتم می فرماید:

* در طلب چیز زیاد مباش و کار را بر خود آسان گیر زیرا یک شیشه شراب قرمز و یک بت چون ماه کافی است.

* روزگار به مردم نادان کمک می کند اما تو اهل فضل و دانشی و همین گناه تو بس است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۷- اگر می خواهید تغییر شغل بدهید یا مکان و یا بنایی بسازید، در ۵ شب متوالی سوره مبارکه کهف آیه ۷۷ تا ۸۳ را با معنی و حضور قلب بخوانید. حتماً اثر معجزه آسای آن را خواهید دید.

۸- ترس و واهمه، زلزله اراده است. هر وقت ترس بی مورد به شما دست داد، آب گلاب بخورید و سوره مبارکه توحید را بخوانید.

فـال حـافـظ متولدین آبان

فال حافظ امروز 17 مهر ماه با غزل حافظ و تفسیر + فیلم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که دشمنانت در زندگی تو رخنه کرده اند و برایت مشکلات و سختی های بسیاری ایجاد کرده اند، اما امیدوار باش که به لطف خدا درهای بسته گشوده خواهد شد و دشمنان تو به سزای اعمال خود خواهند رسید و کامیابی از آن توست. پس دعا و توسل به ذات الهی را فراموش مکن و شکرگزار گشایش های الهی باش.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ صراحتاً به شما توصیه می کند برای اجرای هر کاری دعا کنید که کلید همه مشکلات می باشد. پس همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید. بسیار بجاست با خلوص نیت و حضور قلب سوره مبارکه الانفال از آیه ۳۰ تا ۶۰ را با حضور قلب و معنی بخوانید.

۲- حضرت حافظ در بیت اول می فرماید:

* ای دل آیا آن روز می رسد که در میخانه ها را باز کنند و از کار بسته ما گره بگشایند و مشکل ما آسان و حل شود؟

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- این مشکل صد در صد به شرط دقت، سرعت، علاقه و تلاش بیشتر قابل حل می باشد زیرا زور بازو و قدرت و مقام، راهگشای این نیت نمی باشد.

۴- تردید را از خود دور سازید بلکه با قدرت و شدت و اراده ای قوی، دست به کار شوید و با یکی از آشنایان هم مشورت کنید. زیرا انسان های موفق از زمان بهترین بهره را می برند. شما آینده ای بس درخشان در پیش دارید، به شرط آنکه خرابش نکنید.

۵- به زودی ملاقاتی روی می دهد که نافع و سودمند می باشد. یکی از شما بسیار رنجیده. از او دلجویی کنید که دعایش مستجاب می شود.

۶- او به شما علاقه مند است ولی راه و رسم ابراز آن را نمی داند. پس بر او خرده نگیرید و زیاد سر به سرش نگذارید که کسی دیگر مشغول وسوسه کردن اوست. ممکن است کار به دست خود بدهید.

۷- ویژگی های شما عبارت اند از: جنگجو، پر طاقت، مغرور، فرمانده مآب، با اعتماد به نفس قوی، رفیق باز، حادثه جو، سخاوتمند، جاه طلب، جدی، فعال و کاری، قدرت مآب، با ایمان، مخلص، وسواسی و ولخرج.

بدانید که خداوند همیشه یار و یاور شماست. پس همواره شکرگزار و سپاسگزار او باشید.

۸- درمعامه ای که فکر می کنید ضرر خواهید کرد داخل نشوید و به پدر و همسر خود بگویید فعلاً دست نگه دارد زیرا زمان به نفع شماست.

فـال حـافـظ متولدین آذر

فال حافظ امروز 17 مهر ماه با غزل حافظ و تفسیر + فیلم

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید که روزها و ماه ها را در انتظاری سخت گذرانده ای ولی اکنون زمان انتظار به پایان رسیده است و به زودی کسی که منتظرش بودی وارد زندگیت خواهد شد و برایت خوشبختی و موفقیت به همراه خواهد آورد. نیت خیری که در دل داری عملی کن که بسیار میمون و مبارک است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این نیت بر شما مبارک باشد که بسیار به موقع مناسب و خوبست اما شرطی هم دارد و آن اینکه، راز دل خود را فعلاً فاش نسازید. دیگر وقت تلاش، سرعت عمل و استعداد است که مورد توجه کامل قرار دهید و از آنها بهره کافی بگیرید.

۲- حضرت حافظ در بیت ششم می فرماید:

* مژده دادند که از نزد ما گذرخواهی کرد. این خود یک نیت خوب و خیر و نیکوست پس دیگر نیت خیر را تغییر مده که فال مبارکی است.

یعنی تردید و دودلی موجب شکست شما میشود.

۳- اگر چه این انتظار برای شما طولانی بود و هست ولی مبارک باشد که چندان انتظاری برای رسیدن به مقصود نمانده است.

۴- ناگفته نماند که او فردی زیرک، بی وفا و بدعهد است و سخنان گرم و دلنشین او نباید موجب فریب شما شود. زیرا او شخصی خودخواه، خوش گذران، دمدمی مزاج، باری به هر جهت و پول دوست است.

۵- موفقیت در چند قدمی شماست. به زودی به مقامی یا ثروتی فراوان می رسید که موجب حسادت دیگران می شود.

۶- برای موفقیت و سرعت عمل، این هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و دعا و نذری کن که برآورده می شود. جای نگرانی نیست.

۷- مسافرت را توصیه نمیکنم. بیمار شفا می یابد. سفر کرده با خوشی می آید یا هدیه ای می فرستد. یکی از نزدیکان مقام و ثروتی به دست می آورد که برای شما نیز مفید است. خرید و فروش هر دو سودمند می باشد. طلاق و ازدواج هر دو صورت می گیرد.

۸- غم و رنج و وسواس و فکرهای تردید آمیز، موجب ناراحتی شما شده. فوری خود را از آنها دور ساز و از موسیقی کمک بگیر.

۹- شربت به لیمو، گلاب، نسترن، برای شما نافع است و به شما آرامش می دهد.

۱۰- همه در خانه شما را دوست دارند، پس نسبت به آنها مهربان تر باش. وقتی موفق شدی و به این نیت دست یافتی، مرا نیز حتماً دعا کن زیرا به شما اطمینان می دهم که این نیت با صبر و شکیبایی انجام می گیرد ولی عجله آنرا به تاخیر می اندازد.

فال حافظ متولدین دی

فال حافظ امروز 17 مهر ماه با غزل حافظ و تفسیر + فیلم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید که قصد انجام کار جدیدی را داری که اصلا به صلاح تو نیست و بهتر است این نیت را ترک کنی زیرا انجام هر کاری با زور ممکن نیست. به جای این تلاش بیهوده از آنچه داری نهایت استفاده را ببر و به دنبال همدل و همزبانی برای خود باش تا تو را به زندگی آرام و سعادتمندی برساند. فرصت را از دست مده که بهترین کار برای تو همین است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: عاشق ثروت و مقام، دور اندیش، پر فکر، مرفه، موفق، قوی، با استعداد، کم کار، هوشیار، زیرک، مصمم، رفیق دوست، عاقل و دانا و دلربا.

۲- حضرت حافظ در بیت های چهارم، پنجم و هفتم می فرماید:

* با نیروی سرپنجه پرهیزگاری در برابر زیبا رویان، خودنمایی نکن که سواران عرصه زیبایی و جمال، قلعه های محکم دلها را به یک سوار تسخیر می کند.

* پروردگارا، این زیبا رویان جوان در ریختن خون عاشقان بسیار گستاخند. چنان که با ناوک مژگان در هر نگاه، صید دلی می کنند.

* ای حافظ زادگان، روزگار از وفا و مروت بهره ای ندارند و غمخوار بیچارگان نیستند. بهتر است از صحبت این بی وفایان کناره جویند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- دل به عشق کسی داده اید که خانواده او، پای بند عهد و قرار نیست ولی خودش آدم نسبتاً خوبی است. اگر می خواهید به مرادتان برسید، شرط لازم آن است که به یکی از مشاهد متبرکه بروید. نذر خود را ادا کنید و سوره مبارکه النساء آیه ۷۰ تا آخر را بخوانید.

۴- سفر را توصیه می کنم. زمان برای خرید مناسب است ولی فروش ضرر دارد. کسی به خانواده شما ضرر رسانده. به زودی به سزای خود می رسد و ضرر شما جبران می شود. افرادی به زندگی شما حسادت می ورزند. مواظب باش راز دل خود را با کسی در میان نگذارید. نگرانی وجود ندارد. مسائل حل می شود.

۵- به زودی خوابی خواهید دید که مشغول برف بازی هستید. تعبیرش این است که کوشش شما در آینده مثمر ثمر خواهد بود و نگرانی شما کاهش می یابد و از مشکلات کاسته شده، خبر شاد و پر نشاطی خواهید شنید.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

فال حافظ امروز 17 مهر ماه با غزل حافظ و تفسیر + فیلم

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که انسانی وارسته و پاکدل هستی. نسبت به دنیا، زمانه و اتفاقات پیرامونت بی اعتنایی و هیچ چیز در دنیا برایت اهمیت آنچنانی ندارد. در خود فرو رفته ای و دور خود را دیواری از تنهایی کشیده ای و از مردم زمانه بیمناکی. پا از حصار خود بیرون بگذار. از آزار دیگران بپرهیز و از دامهای سر راهت به خدا پناه ببر و اگر به تازگی جرقه های عشق در دلت روشن شده در انتخاب، دقت بسیار کن که دل به هر خار و خسی سپردن در شأن تو نیست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- آدمی با فکر، با اراده، مصمم، ولخرج، اهل مسافرت و میهمانی هستید که همگان از مصاحبت با شما لذت می برند. اما زبانی سرد دارید و نیش سخنت تمام این کارها را تحت الشعات خود قرار می دهد، بطوری که از شما ناراحت می شوند.

۲- به این نیت چه شب ها و روزها اندیشه کرده ای و مدتها بر سر دوراهی بوده ای که آیا اقدام کنی یا خیر. پس حافظ می فرماید که ایستادگی و مقاومت عامل پیروزی شماست. از این شاخه به آن شاخه پریدن به جز خستگی و ملامت نتیجه ای ندارد.

۳- حافظ در بیت هفتم می فرماید:

* ای شهریار ملک زیبایی، دهنه اسب عشق را باز پس بکش و آهسته بران که بر سر دو راهی عاشق، ستمدیده ایست که از تو داد میجوید.

۴- اگر بتوانی از این فکر صرف نظر کنی، بهتر است وگرنه تنها راه رسیدن به آن، توکل بر خدا و صبر و شکیبایی است.

۵- مسافرت را توصیه نمی کنم. خرید و فروش هر دو زیان آور است. از شخصی که کوتاه قد و داری موهای سیاه و چشمانی گود رفته و لاغز اندام است، برحذر باش. در عوض به پدر و مادر و اطرافیانت که سخت به تو دلبسته اند، مهربان باش.

۶- پیری از پیران طریقت با تو ملاقات می کند. از او راهنمایی بخواه و به نصایح او گوش بده ولی با عقل عمل کن.

۷- در آینده نزدیک، موفقیت بزرگی نصیب شما می شود که همه غبطه و حسد خواهند خورد. شما در آینده فردی مهم و بسیار مثمر ثمر واقع می شوید. برای اجرای آن سوره مبارکه القصص از آیه ۵ تا ۲۵ را با حضور قلب و معنی بخوان.

۸- موفقیت در چند قدمی شما می باشد. کافی است با قدری تلاش و کوشش و توکل بر خدا، آنرا بدست آورید و منتظر کمک این و آن نباشید. برنده تا دم مرگ پیش تر از آنچه که می گیرد، می دهد اما بازنده، تا پای جان از این گمان دست بر نمیدارد زیرا پیروزی یعنی بیش از آنچه می دهی، بگیری.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

فال حافظ امروز 17 مهر ماه با غزل حافظ و تفسیر + فیلم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید که خیالپردازی بیهوده و بلندپروازی 2 عاملی هستند که انسان را از واقعیات دور می کنند. واقعیت این است که تو به شدت خواهان کسی هستی که فاصله طبقاتی بسیاری با تو دارد و برای به دست آوردن او به مال و منال بسیاری نیاز داری. به جای ابراز ناامیدی و شکایت اگر می توانی تلاش خود را چندین برابر کن و با مشکلات بجنگ. در غیر اینصورت از این کار صرفنظر کن و فرصت ها را بیهوده از دست نده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- از این فکر صرف نظر کنید که رنج و عذاب فراوان به همراه دارد. به زودی یکی از دوستان که او را سخت دوست داشتید. از این دیار خواهد رفت و شما را تنها می گذارد که باعث ناراحتی شما می گردد.

۲- زیاد به خود سختی ندهید. دنیا ارزش این همه رنج و سختی را ندارد. متاسفانه خبر بدی دریافت می کنید ولی پس از آن بر اثر ملاقات یا پیشامدی، زندگی شما به کلی تغییرخواهد کرد. بطوریکه همگان حسرت زندگی شما را خواهند خورد.

۳- بیمار بهبود نمی یابد. سفر را توصیه نمی کنم و خرید و فروش و معامله زیان آور است. طلاق عملی است ولی ازدواج انجام نمی گیرد. شما در این کار چندان موفقیتی کسب نمی کنید چون مقدمات آن را خوب و کامل فراهم نکرده اید.

۴- در بیت هشتم حضرت حافظ پاسخ شما را می دهد و می فرماید:

* خاطر غم زده را به میل خویش شاد نمی توانم بکنم. چه این کار در توان من نیست.

پس شما نیز دست به اینکار نزنید که فعلاً در توان شما نمی باشد و آنرا به موقع مناسب تری بسپارید.

۵- نذری که کرده اید، ادا کنید و برای گشایش در کارتان، سوره مبارکه القصص، آیه ۴۳ تا ۷۳ را با حضور قلب و معنی بخوان که گشایش بسیار است. همین پنجشنبه به یکی از مشاهد متربکه برو و حاجت بخواه.

۶- شما شخصی مهربان، باصفا، صمیمی، دهن بین، زیبا، دلربا، طناز، ولخرج و تردید پذیر هستید که نمی دانید چه کسانی شما را زیاد دوست دارند. اتفاقاً کسانی که شما را زیاد دوست دارند، بیشتر اذیت می کنید. به قول معروف، گاو نه من شیرده هستید که باید با درایت بیشتر عمل کنید.

۷- به شما پیشنهادی می شود. فعلاً پذیرش موضوعی به صلاح شما نیست.

۸- عزیزی چشم به راه شماست. با او تماس بگیرید. این را خوب بدانید که برنده، همیشه تمرکز حواس دارد اما بازنده پریشان حواس است.

۹- گاهی احساس می کنی تنها و بی کس می باشی و غم دنیا روی قلبت سنگینی می کند. این حالت برای کسانیکه قلبی مهربان دارند، امری عادی است. در این حالت به خدا توکل کنید.

۱۰- از صحبت های او غم و اندوه به دل راه ندهید چون او از باده غرور مست شده و به تو خوب توجه ندارد. ولی عاقبت ضرر خواهد کرد.



فال حافظ امروز 17 مهر ماه با غزل حافظ و تفسیر + فیلم

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تفال به حافظ 8 مرداد ماه 1401