2 فیلم کوتاه و یک مستند راهی کرالا می‌شوند


2 فیلم کوتاه و یک مستند راهی کرالا می‌شوند

ایسنا:پانزدهمین جشنواره بین‌المللی کرالای هند میزبان نمایش دو فیلم کوتاه و یک مستند از سینماگران ایرانی خواهد بود. پانزدهمین جشنواره بین‌الملی فیلم کرالا از ۴ تا ۹ آگوست (۱۳ تا ۱۸ مردادماه) در شهر کرالای هند برگزار می‌شود و «دانه‌ی سیاه»...

2 فیلم کوتاه و یک مستند راهی کرالا می‌شوند
ایسنا:پانزدهمین جشنواره بین‌المللی کرالای هند میزبان نمایش دو فیلم کوتاه و یک مستند از سینماگران ایرانی خواهد بود.
پانزدهمین جشنواره بین‌الملی فیلم کرالا از ۴ تا ۹ آگوست (۱۳ تا ۱۸ مردادماه) در شهر کرالای هند برگزار می‌شود و «دانه‌ی سیاه» به نویسندگی مشترک امیرهومان خسروانی و امیر نجفی با تهیه‌کنندگی مجید برزگر و کارگردانی امیرهومان خسروانی و «بعد از نیمه شب» به کارگردانی محمد باقری و تهیه‌کنندگی محمدهادی آقاجانی در بخش فیلم‌های کوتاه و مستند «وداع با اسلحه» به کارگردانی امیرحسین کاربخش و تهیه‌کنندگی علیرضا منتظری در بخش مستند به نمایش گذاشته شود.
همایون ارشادی، علیرضا ثانی‌فر، دیبا زاهدی، سارا والیانی، ابراهیم عزیزی و محمد مسیبی از بازیگران فیلم کوتاه «دانه‌ی سیاه» هستند که در خلاصه داستان آن آمده است: «شبی که مادر بزرگ مُرد. او الماسِ با ارزشی که متعلق به خانواده آن‌ها نیست اما پسرانِ خانواده در صدد به دست آوردنش هستند را به سام (نوه‌ ۸ ساله مبتلا به سندروم دان) داد...»
مستند «وداع با اسلحه» روایت صلح فلسطین و اسرائیل است که رهبران آن‌ها بعد از ۴۵ سال مبارزه و درگیری تصمیم می‌گیرند برای آزادی، صلح بهتر از مبارزه است و فیلم کوتاه «بعد از نیمه شب» نیز راویت قصاص و از خود گذشتگی یک مادر به عنوان ولی‌دم است.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جشنواره قصه‌گویی؛ فرصتی برای توانمندسازی قصه‌گویان