تصاویر/ چهره جذاب عیسی خواب و بیدار در 30 سالگی!


متین عزیزپور کسی که است که در کودکی در چند فیلم و سریال ظاهر شد. به گزارش وقت صبح، در خاطره انگیزترین اثری که متین عزیزپور در آن بازی کرد، سریال خواب و بیدار است که بیش از بیست سال از ساخت آن می‌گذرد. او در این سریال نقش عیسی پسربچه...

متین عزیزپور کسی که است که در کودکی در چند فیلم و سریال ظاهر شد.

به گزارش وقت صبح، در خاطره انگیزترین اثری که متین عزیزپور در آن بازی کرد، سریال خواب و بیدار است که بیش از بیست سال از ساخت آن می‌گذرد.

متین عزیزپور عیسی خواب و بیدار در ۳۰ سالگی چهره جذابی داشت.

او در این سریال نقش عیسی پسربچه کنجکاوی را بازی می‌کرد.

چند تصویر جدید از وی را اکنون سی‌ساله است در این جا می‌بینید.

متین عزیزپور عیسی خواب و بیدار در ۳۰ سالگی چهره جذابی داشته است.

زندگی هنری متین عزیزپور

متین عزیزپور متولد هجدهم مهر سال ۱۳۷۲ در تهران است. او هنرپیشه جوان سینما و تلویزیون بوده و بیشتر به دلیل نقش‌هایی که در دوران کودکی در سریال‌های مطرح دهه هشتاد بازی کرده، شناخته می‌شود.

متین عزیزپور بازیگر نقش عیسی در سریال خواب و بیدار از سریال‌های محبوب دهه هشتاد شمسی بود. هم چنین در فیلم هم نفس، شاهد نقش آفرینی خوبی از متین عزیزپور بودیم.

متین عزیزپور فرزند دوم خانواده است و خواهری به نام مهدیس داد. متین عزیزپور از شش سالگی در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی حضور داشت.

فیلم دزدان حلیه‌گر به کارگردانی کریم هاتفی نیا، فیلم مادر زن سلام به کارگردانی خسرو ملکان در سال ۱۳۸۵. فیلم کمین به کارگردانی سارا صولتی محصول سال ۱۳۸۴، فیلم چشمان جان مالکوویچ به کارگردانی سارا صولتی در نقش سام. کودکانه در سال ۱۳۸۱ و هم نفس در سال ۱۳۸۲ از فیلم‌های متین عزیزپور است.

متین عزیزپور در سریال‌های تلویزیونی به نام: ورثه آقای نیکبخت به کارگردانی مرضیه برومند، روشن‌تر از خاموشی به کارگردانی حسن فتحی و سرزمین رویاها به کارگردانی مسعود آب‌پرور نیز حضور داشت.

وی در نقش عیسی در سریال خواب و بیدار که سال ۱۳۸۰ از شبکه اول سیما پخش شد و دوباره در شبکه آی فیلم بازپخش می‌شود، بازی کرده بود.

متین عزیزپور در سریال خواب و بیدار به کارگردانی مهدی فخیم زاده (در نقش عبدالله پلنگ)، در کنار رویا نونهالی (در نقش ناتاشا). لادن طباطبایی (در نقش سودابه جلالی)، کامران تفنی (در نقش داماد عبدالله). و لیلا برخورداری (در نقش کبری) نقش آفرینی کرده بود که با استقبال مخاطبان همراه شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مادر خیلی ساده ی پریناز ایزدیار در کنار خانم بازیگر