عکس بیوگرافی بازیگران سریال خوشنام


سریال خوشنام سریال خوشنام در این مطلب برای شما عزیزان اطلاعاتی از داستان و بازیگران سریال خوشنام و زمان پخش آن را به نمایش گذاشته ایم. تهیه کننده ی این سریال آقای احمد زالی هستند و در خصوص تولید این مجموعه تلویزیونی گفته اند: طرح اولیه این سریال، سال ٩6 به گروه فیلم و سریال شبکه یک ارائه شد و توسط محسن کیایی و علی کوچکی کار نگارش آن آغاز شد....

سریال خوشنام

عکس بیوگرافی بازیگران سریال خوشنام

سریال خوشنام

در این مطلب برای شما عزیزان اطلاعاتی از داستان و بازیگران سریال خوشنام و زمان پخش آن را به نمایش گذاشته ایم.

تهیه کننده ی این سریال آقای احمد زالی هستند و در خصوص تولید این مجموعه تلویزیونی گفته اند: طرح اولیه این سریال، سال ٩۶ به گروه فیلم و سریال شبکه یک ارائه شد و توسط محسن کیایی و علی کوچکی کار نگارش آن آغاز شد. نگارش فیلمنامه حدودا تا سال ۹۷ طول کشید و انصافا برای ۳۰ قسمت زحمات زیادی کشیده شد در نهایت ما در سال ۹۹ با نزدیک شدن به زمان تولید با کارگردانان مختلفی برای ساخت این مجموعه گفتگو کردیم.

تهیه کننده سریال «خوشنام» اظهار کرد: ایفای نقش کاراکتر اصلی سریال بر عهده هومن حاجی عبداللهی است. او بازیگر توانمندی است که سال‌ها در سریال «پایتخت» توانایی خود را در ایفای نقش‌های کمدی و شیرین نشان داده و اینبار کاراکتر «شهرام» را ایفا می‌کند. حاجی عبداللهی برای رسیدن به این کاراکتر سخت و جذاب انصافا بسیار زحمت می‌کشد و برای ایفای نقش سنگ تمام گذاشت.

شهره لرستانی هم در نقشی متفاوت ایفاگر کاراکتر «پروین» مادر «شهرام» است و بی تردید با توجه به تجربه و توان وی شاهد اجرایی جذاب از شهره لرستانی هم خواهیم بود. کاراکتر «پروانه» خاله «شهرام» را سحر ولد یگی بازی می‌کند. نیلوفر رجایی فر هم به عنوان خاله کوچک‌تر «شهرام» جلوی دوربین خواهد رفت.

بازیگران سریال خوشنام

هومن حاج عبدالهی، شهره لرستانی،حمید لولایی و فریده سپاه منصور، نیلوفر رجایی فر، محمدرضا داودنژاد، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سید رضا حسینی. پروین ملکی و مهری آل آقا بازیگران این سریال هستند.

عکس بیوگرافی بازیگران سریال خوشنام

سریال خوشنام

در ادامه با بیوگرافی بازیگران این سریال آشنا خواهید شد.

عکس بیوگرافی بازیگران سریال خوشنام

شهره صالحی لرستانی متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران می باشد و اصالتاً خرم‌آبادی است. ایشان از هنرپیشه های تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان اهل ایران هستند که کحبوبیت خاصی بین بینندگان و مردم دارد و همیشه کار های درخشان و به یادماندنی از ایشان در ذهن همگان است. این بار شهره لرستانی در سریال خوشنام نقش مادر شهرام را ایفا می کند.

……………………………………………………………………………………………..

عکس بیوگرافی بازیگران سریال خوشنام

هومن حاجی عبداللهی مجری و بازیگر و دوبلور و صدا پیشه ایرانی است و متولد 23 تیرماه سال 1354 در تهران می باشد. تحصیلات : وی دانشجوی انصرافی رشته تئاتر دانشگاه تهران مرکز در سال 1372 است، دیپلم ریاضی فیزیک و هنرستان گرافیک رایانه ای دارد. حاجی عبداللهی فعالیت سینمایی خود را در سال 1384 با بازی در فیلم چند میگیری گریه کنی ساخته شاهد احمدلو آغاز نمود. بازیگر نقش شهرام سریال خوشنام را آقای حاجی عبداللهی بازی کرده اند.

…………………………………………………………………………………………………

عکس بیوگرافی بازیگران سریال خوشنام

حمید لولایی متولد 1334 در محله عشرت آباد تهران و اصالتا شمالی است اما بزرگ شده محله عشرت آباد است متاهل و دو دختر به نام های مریم و سارا دارد. ایشان از هنرمندان معروف و کاربلد ایرانی هستند.

…………………………………………………………………………………………..

عکس بیوگرافی بازیگران سریال خوشنام

ساناز سماواتی متولد فروردین 1350 در شهر تهران می باشد.او فارغ التحصیل مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1375 است و در زمینه حمایت از حیوانات خانگی فعالیت میکند و در سازمان های مردم نهاد هم عضواست. وی در سریال خوشنام نقش خاله ی شهرام را بازی میکند.

………………………………………………………………………………………………

عکس بیوگرافی بازیگران سریال خوشنام

نیلوفر رجایی فر متولد 11 بهمن 1371 در شهر تهران است. او در رشته لیسانس فیزیک و اختر فیزیک در دانشگاه رویال لند مدرک دارد و به زبان انگلیسی هم کاملا مسلط است. اولین حضور بازیگری اش در سریال پایتخت بود و نقش یک زن داعشی را بازی کرد.

………………………………………………………………………………………

عکس بیوگرافی بازیگران سریال خوشنام

سید مهرداد ضیایی در سال ۱۳۴۷ در شهر اصفهان متولد شده است. وی نویسنده و پژوهشگر است و به واسطه حرفه‌ بازیگری به شهرت رسیده است. او فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشگاه هنر است. وی همچنین در رشته مهندسی منابع طبیعی با گرایش جنگل فارغ‌التحصیل شده و در رشته ارتباطات با گرایش روزنامه‌نگاری نیز درس خوانده است. ایشان به عنوان مولف و ویراستار ناپیوسته در دائره‌المعارف بزرگ اسلامی، دانشنامه ادب فارسی و دانشنامه جهان اسلام فعالیت داشته و فیلمنامه‌ها و نمایشنامه‌های بسیاری نوشته است.

…………………………………………………………………………………………….

عکس بیوگرافی بازیگران سریال خوشنام

الهه جعفری از بازیگران جوانی است که تازه کار بازیگری انجام می دهد و در سریال احضار در نقش گیسو بازی کرده است. وی این باز در سریال خوشنام ایفاگر نقش خواهد بود.

……………………………………………………………………………………………..

عکس بیوگرافی بازیگران سریال خوشنام

مهری سادات آل آقا متولد ۱۳۴۴ در تهران است و از بازیگران خوب سینما و تئاتر و تلوزیون ایرانی می باشد. وی دیپلم اقتصاد دارد و دوره کوتاه بازیگری ، کارگردانی ، اداره تئاتر در سالهای ۱۳۶۷ – ۱۳۶۶ و دوره مهارتی هنر پیشگی رشته نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز برنامه ریزی و آموزشی نیروی انسانی تهران را گذرانده است.

……………………………………………………………………………………………….

عکس بیوگرافی بازیگران سریال خوشنام

سحر ولدبیگی متولد ۱ تیر ۱۳۵۶ در تهران است. وی دختر مسعود ولدبیگی است. سحر ولدبیگی دارای مدرک دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس است. او یک دوره بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری گذراند و پس از بازی در چند مجموعه تلویزیونی، با سریال «دختران» شناخته شد. وی همسر نیما فلاح می باشد که ایشان هم بازیگر هستند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

زیبایی باورنکردنی بیتا بادران بازیگر فیلم دلشکسته بعد 17 سال / هم جذابتر هم جوانتر + ب...