تست گوزن نسبتاً خوب فیات 500e!


تست گوزن نسبتاً خوب فیات 500e!

هدف از اجرای تست گوزن بررسی مانور پذیری یک خودرو در مواجهه ناگهانی با یک مانع یا حیوان در وسط جاده است. در بدترین سناریو خودرو می‌تواند روی دو چرخ بلند شده و حتی چپ کند و قطعاً تست‌های ارزیابی گوناگون از جمله تست گوزن اهمیت بالایی دارند. جدیدترین ویدئوی Km77 نشان دهنده حضور فیات … The post تست گوزن نسبتاً خوب فیات 500e! appeared first on مجله...

هدف از اجرای تست گوزن بررسی مانور پذیری یک خودرو در مواجهه ناگهانی با یک مانع یا حیوان در وسط جاده است. در بدترین سناریو خودرو می‌تواند روی دو چرخ بلند شده و حتی چپ کند و قطعاً تست‌های ارزیابی گوناگون از جمله تست گوزن اهمیت بالایی دارند. جدیدترین ویدئوی Km77 نشان دهنده حضور فیات ۵۰۰e در این چالش می‌باشد.

تست گوزن نسبتاً خوب فیات 500e!

با سرعت آغازین ۷۴ کیلومتر در ساعتی شاهد عملکرد خوب ۵۰۰e در تست اول هستیم. راننده اگرچه در این تست با مخروط برخورد می‌کند اما این خطا به خود راننده مربوط بوده است. به نظر می‌رسد محصول فیات در تمامی مراحل مانور بسیار متوازن عمل کرده و اندکی بیش فرمانی وجود دارد اما این عملکرد برای یک خودروی شهری بسیار خوب است.

تست گوزن نسبتاً خوب فیات 500e!

اگرچه در تست اول خطایی وجود داشته اما نتیجه نهایی فیات ۵۰۰e بدون برخورد به مخروط‌ها برابر با سرعت ۷۵ کیلومتر در ساعت بوده است. شاید این عملکرد خیلی به چشم نیاید اما برای چنین خودروی کوچک با تایرهایی نازک و کوچک بسیار احساس‌برانگیز بوده است. فیات حاضر در این ویدئو از لاستیک‌های کانتیننتال کانتی اکو کانکت ۶ با مشخصات ۲۰۵/۴۵ R17 شرکت کرده است. تمرکز اصلی این لاستیک‌ها روی راندمان بالاست نه پرفورمنس.

تست گوزن نسبتاً خوب فیات 500e!

اگرچه در تست‌های دیگر با سرعت‌های بالاتر نبود چسبندگی ۵۰۰e در اکسل جلو نمایان شده اما واضح است که این تست برای هر خودرویی شرایط چالش‌برانگیز و سختی دارد. تست اسلالوم نهایی نتایج بسیار مشابه تست گوزن داشته و این نماد ایتالیایی به سرعت حدود ۷۰ کیلومتر در ساعت دست یافته است.

تست گوزن نسبتاً خوب فیات 500e!

فیات ۵۰۰e در کل عملکرد متوسطی را بر جای گذاشته است. پیش از این خودروهایی با تست گوزن بدتر و بهتر از این خودرو را دیده‌ایم اما به نظر می‌رسد ۵۰۰e در جاده خودروی مطمئنی خواهد بود.

[دانلود ویدئو]

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...