تفتیان: دوست داشتم «حدادی» در جام امام رضا(ع) شرکت کند


تفتیان: دوست داشتم «حدادی» در جام امام رضا(ع) شرکت کند

تهران- ایرنا- ملی پوش دو و میدانی گفت: دوست داشتم احسان حدادی در جام امام رضا(ع) شرکت کند و نظر ما این بود که ورزشکاران خوب ما در این مسابقات حضور داشته باشند.

به گزارش ایرنا، حسن تفتیان روز یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: آرامش بعد از مدتی به دو و میدانی برگشت و از حدادی به عنوان بزرگ ترین ورزشکار تا همه دو و میدانی کاران به ثبات نسبی رسیده‌اند و کارهای اصولی انجام می‌شود. برنامه برای بازی‌های آسیایی چیزی نیست جز برگزاری مسابقات بین‌المللی و نیاز داریم تا ورزشکاران محک بخورند.

وی در ادامه افزود: با برگزاری جام امام رضا(ع) به ١٠٠ ورزشکار کمک می‌کنیم تا در یک شرایط خوب مسابقه دهند و ٤٠ امتیاز دارد و از مسابقات اروپایی مهم‌تر است. حضور ورزشکاران خارجی اتفاق مهمی است و خارجی‌ها خوشحالند که به ایران می‌آیند.

تفتیان ادامه داد: دوست داشتم تا حدادی در جام امام رضا شرکت کند و نظر ما این بود که ورزشکاران خوب ما در این مسابقات شرکت کنند و نیاز هست تا در مسابقات داخلی شرکت کنند. می‌بینیم که در فرانسه ستارگان بر روی بیلبوردها می‌روند.

وی درباره کسب کرسی‌های بین‌المللی خاطرنشان کرد: کسب کرسی هم اتفاق مهمی است و این قدم‌ها می‌تواند سبب موفقیت در مسابقات آسیایی شود. دو و میدانی از دل پیست‌های خاکی می‌تواند به اوج برسد و یک روزه به پپیشرفت نمی‌رسد. دوو میدانی مدتی است که خالی شده و مدام نگران این قضیه بودم.

ملی پوش دوو میدانی عنوان کرد: هشت ماه اول سال ٩٨ به من سخت گذشت و بدترین روزهای دوو میدانی بود زیرا بی ثباتی زیادی در فدراسیون بود و هیچ حمایتی از من نشد اما صحبت‌های هاشم صیامی دلگرم کننده بود و توانستم وارد گود شوم. شرایط ایده‌آل نیست اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا حداکثر موفقیت را به دست بیاوریم.

وی اضافه کرد: بعد از المپیک به پیشنهادهای خود پاسخ خواهم داد و در کارهای مختلف شرکت می‌کنم.

تفتیان یادآور شد: دوست ندارم واقعا به خارج از کشور بروم زیرا مردم ایران بیشتر به من لطف دارند اما امکانات فرانسه با ایران قابل قیاس نیست و اتفاقات خوبی برای دوو میدانی می‌افتد اما در این مدت در تهران بدون حریف تمرینی باید تمرین کنم و این راه درستی برای یک ورزشکار المپیکی نیست.

وی افزود: امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و فضای قهرمانی در کمپ فرانسه به رشد ورزشکار کمک می‌کند. مربی من عنوان کرد در این ۲ ماه نمی‌تواند کاری کند تا به حداکثر عملکرد برسیم اما الان شرایط فرق کرده و زمان بیشتری نیاز دارم تا با مربی‌ام کار کنم و فعلا قصد جدا شدن از او را ندارم.

ملی پوش دو و میدانی در پایان تصریح کرد: خوشحالم در استان خودم در جام امام رضا(ع) شرکت می‌کنم و بعد از این مسابقه به اردوی فرانسه می‌روم و در هشت مسابقه وُرلد چلنج و دایموند لیگ شرکت می‌کنم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تکذیب مهم، حاج‌رضایی: صفحه اینستاگرام ندارم