در آپدیت جدید تلگرام امکان انتقال چت‌ها از واتس اپ به Telegram وجود دارد


در آپدیت جدید تلگرام امکان انتقال چت‌ها از واتس اپ به Telegram وجود دارد

گجت نیوز در آپدیت جدید تلگرام امکانی برای انتقال چت‌ها از سایر پیام رسان‌ها از جمله واتس اپ به Telegram فراهم شده است، اما چگونه چت‌ها را از واتس اپ به تلگرام منتقل کنیم؟ تلگرام طی هر به‌روزرسانی برای کاربران خود امکانات جدیدی را در نظر می‌‌گیرد که یکی از جدیدترین امکانات این پیام رسان امکان انتقال... نوشته در آپدیت جدید تلگرام امکان انتقال...

در آپدیت جدید تلگرام امکانی برای انتقال چت‌ها از سایر پیام رسان‌ها از جمله واتس اپ به Telegram فراهم شده است، اما چگونه چت‌ها را از واتس اپ به تلگرام منتقل کنیم؟

تلگرام طی هر به‌روزرسانی برای کاربران خود امکانات جدیدی را در نظر می‌‌گیرد که یکی از جدیدترین امکانات این پیام رسان امکان انتقال چت‌ها از سایر پیام رسان به تلگرام است. این قابلیت در حالی ارائه شد که اخیرا بسیاری از کاربران واتس اپ به دلیل سیاست‌های جدید آن به تلگرام کوچ کرده‌اند.

نحوه انتقال چت‌ها در آپدیت جدید تلگرام

در آپدیت جدید تلگرام امکان انتقال چت‌ها از واتس اپ به Telegram وجود دارددر آپدیت جدید تلگرام امکان انتقال چت‌ها از واتس اپ به Telegram وجود دارد

اگر از پیام رسان تلگرام استفاده می‌کنید و قصد دارید چت‌های خود را از سایر پیام رسان‌ها نظیر واتس اپ به تلگرام منتقل کنید، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

ابتدا پیام رسان واتس اپ را باز کنید و وارد صفحه چت کاربر مورد نظر شوید.روی سه نقطه بالای صفحه ضربه بزید و از منوی باز شده گزینه More را انتخاب کنید.سپس گزینه Export Chat را انتخاب نمایید.اکنون صفحه کوچکی با دو گزینه‌ی بدون رسانه (Without Media) و شامل رسانه (Include Media) را مشاهده می‌کنید که باید یکی از آنها را انتخاب نمایید. اگر گزینه شامل رسانه را انتخاب کنید، اندازه فایل چت انتقالی شما به دلیل اینکه تمام فایل‌های رسانه را شامل می‌شود افزایش پیدا خواهد کرد.از منوی اشتراک‌گذاری پیام رسان تلگرام را انتخاب کنید. اکنون پیام رسان تلگرام باز می‌شود و باید مخاطبی را که قصد دارید چت‌ها را به آن منتقل کنید انتخاب نمایید.با انتخاب کاربر مورد نظر، یک درخواست برای وارد کردن چت‌ها مشاهده می‌کنید که باید وارد کردن (Import) را انتخاب کنید.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر ماکت آیفون 16 پرو مکس در کنار آیفون 15 پرو مکس منتشر شد