رومنیگه: همه در بایرن مونیخ از انتقال نوبل خوشحال هستند؛ ما اظهارات توهین‌آمیز مدیر برنامه‌های یک بازیکن در مورد سایر بازیکنان تیم را تحمل نمی‌کنیم


رومنیگه: همه در بایرن مونیخ از انتقال نوبل خوشحال هستند؛ ما اظهارات توهین‌آمیز مدیر برنامه‌های یک بازیکن در مورد سایر بازیکنان تیم را تحمل نمی‌کنیم

مدیر ارشد اجرایی بایرن مونیخ به حواشی ایجادشده در مورد مانوئل نویر و الکساندر نوبل واکنش نشان داده...

طرفداری - انتقال الکساندر نوبل به بایرن مونیخ حواشی و حرف و حدیث های زیادی ایجاد کرده است. این موضوع وقتی بیشتر مطرح شد که پروژه تمدید قرارداد نویر دچار مشکل شد.

به گزارش وب سایت رسمی بایرن مونیخ، کارل هاینتس رومنیگه بیانیه ای رسمی در این باره منتشر کرده است:

در هفته های اخیر گزارش های مختلفی در مورد الکساندر نوبل منتشر شده است. من می خواهم اعلام کنم تمام اعضای تصمیم گیرنده باشگاه (از جمله فلیک) از اینکه این بازیکن فصل آینده عضو بایرن خواهد بود خوشحال هستند. نوبل یکی از بهترین گلرهای جوان در اروپاست و یک بازیکن مهم برای آینده تیم. ما ایمان داریم مانوئل نویر با کیفیت و تجربه ای که دارد مشارکت مهمی در پیشرفت نوبل خواهد داشت. در ضمن باید این نکته را هم یادآوری کنم که بایرن مونیخ هرگز اظهارات توهین آمیز مدیر برنامه های یک بازیکن در مورد سایر بازیکنان تیم را تحمل نمی کند.

مصاحبه فلیک در مورد نویر هم قبلا منتشر شده است. او هم به خبرهای اخیر در مورد نوبل و نویر واکنش نشان داد:

این مربی است که تصمیم می گیرد چه کسی بازی کند. من هم همیشه در این مورد با همکارانم در کادر فنی مشورت می کنم. وقتی به بازار آلمان و اروپا نگاه می کنید، تصمیم صالح حمیدزیچ در جذب رایگان نوبل خیلی خوب و هوشمندانه بود. اگر می توانید با بهترین دروازه بان جوان آلمان قرارداد امضا کنید، باید این کار را انجام دهید. کار مدیر ورزشی ما در این زمینه خیلی خوب بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟