ب‌ام‌و، لندکروزر خودش را می‌سازد؟!


ب‌ام‌و، لندکروزر خودش را می‌سازد؟!

مجلات خودرویی ژاپنی معمولاً به خاطر اشتیاق زیاد برای انتشار شایعات بسیار عجیب و جذاب شناخته می‌شوند و جدیدترین خبرها از این دست نیز به ب‌ام‌و مربوط می‌شود که شاید با همکاری تویوتا اقدام به ساخت نسخه‌ی مخصوص خود از لندکروزر نماید! تویوتا و ب‌ام‌و برای ساخت نسل‌های جدید سوپرا و Z4 باهم همکاری کرده‌اند... The post ب‌ام‌و، لندکروزر خودش را...

مجلات خودرویی ژاپنی معمولاً به خاطر اشتیاق زیاد برای انتشار شایعات بسیار عجیب و جذاب شناخته می‌شوند و جدیدترین خبرها از این دست نیز به ب‌ام‌و مربوط می‌شود که شاید با همکاری تویوتا اقدام به ساخت نسخه‌ی مخصوص خود از لندکروزر نماید!

ب‌ام‌و، لندکروزر خودش را می‌سازد؟!
تویوتا و ب‌ام‌و برای ساخت نسل‌های جدید سوپرا و Z4 باهم همکاری کرده‌اند و گفته می‌شود این دو برند می‌خواهند زمینه‌ی همکاری‌ها را گسترش داده و به ساخت آفرودرها نیز برسانند.

ب‌ام‌و، لندکروزر خودش را می‌سازد؟!
مجله‌ی ژاپنی MacX مدعی شده مشتریان ب‌ام‌و به ویژه در روسیه و خاورمیانه خواهان یک آفرودر با توانایی‌های مشابه لندکروزر هستند اما درعین‌حال ویژگی‌های لوکس محصولات ب‌ام‌و را نیز می‌خواهند.


بزرگ‌ترین شاسی‌بلند ب‌ام‌و در حال حاضر X7 است و اگرچه این خودرو در آفرود هم حرف‌هایی برای گفتن دارد اما هرگز به خشونت و سرسختی تویوتا لندکروزر یا لکسس LX نیست. اگر ب‌ام‌و از پلتفرم لندکروزر استفاده کند شاید یک آفرودر قهار با ظرفیت حمل هشت نفر بسازد و تمامی تجهیزات رفاهی و لوکس مدل X7 را در آن جای دهد.

ب‌ام‌و، لندکروزر خودش را می‌سازد؟!
اگرچه رسانه‌ها با این دو خودروساز برای کسب اطلاعات بیشتر تماس خواهند گرفت اما حقیقتاً ما برای ساخت چنین خودرویی متقاعد نشده‌ایم و به احتمال زیاد این شایعات با آب‌وتاب فراوان نقل شده‌اند.


به‌هرحال گسترش همکاری‌های تویوتا و ب‌ام‌و در صورت موفقیت پروژه‌های سوپرا و Z4 دور از ذهن نخواهد بود. همکاری در بازار شاسی بلندها توجیه بالایی دارد چراکه این خودروها از طرفداران زیادی در سراسر جهان برخوردار هستند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بررسی فناوری پلاگین هیبرید بی وای دی؛ زنگ خطر برای ژاپنی‌ها