اقدامات خوبی در وزارت تعاون در راستای مبارزه با فساد انجام شده است


مشاور وزیر و رییس کمیته سلامت اداری وزارت تعاون : خوشبختانه فضای شفافیت در دولت آغاز شده است چرا که هر چه فضا شفاف تر باشد خطر فساد کاهش می یابد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، "سید ضیاالدین شجاعی برهان" در گردهمایی بازرسان سلامت اداری ستاد و استان ها که در مجموعه فرهنگی ، ورزشی تلاش برگزار شد، گفت : در این گردهمایی موضوع تبصره ۱ ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری بررسی می شود که هدف از آن مبارزه با فساد و ایجاد شفافیت است .
وی با بیان این که بقای نظام در ریشه کنی فساد است ، تصریح کرد: در جایی که فساد وجود دارد قطعا نابودی هم در انتظارش است لذا تمامی دستگاههای اجرایی موظفند که با فساد مبارزه کنند .
مشاور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: مانع اساسی پیشرفت ، فساد است لذا برای بقا، پیشرفت و توسعه باید غده فساد از بین برود .
شجاعی برهان افزود: هم اکنون کمیته سلامت اداری طبق قانون در اکثر وزارتخانه ها فعال است بنابراین در این زمینه اقدام و عمل باید وجود داشته باشد .
رییس کمیته سلامت اداری با تاکید بر این که وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به مساله شفافیت و مبارزه با فساد بسیار اهمیت می دهد ، تصریح کرد: اقدامات خیلی خوبی در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه انجام شده است .
وی با اشاره به این که بازرسان سلامت اداری باید وظایف خودشان را به خوبی انجام دهند ، اظهارکرد: نقش بازرسان سلامت اداری نقش بسیار مهمی است و نظارت و مراقبت در این خصوص لازم و ضروری است .
شجاعی برهان تاکید کرد : از بازرسان سلامت اداری انتظار دارم که به کار پویا و لحظه به لحظه توجه کنند .
مشاور وزیر و رییس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد که گلوگاههای فساد باید شناسایی و کنترل شوند .
وی ادامه داد : کارهای ارزشمند و زیربنایی فراوانی در کشور صورت گرفته است لذا وظیفه مان است جلوی رانت خواری و فساد بایستیم.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

استاندار تهران: موافق انتقال آرادکوه هستم/ انتخاب زمینی بین تهران و قم برای بازیافت پسماند