فست فود پیکولوفورنو چالوس


یکی از بهترین فست فود های چالوس فست فود پیکولوفورنو می باشد که یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی در چالوس می باشد و مشتریان ثابت و ویزه ای دارد. فست فود پیکولوفورنو چالوس، فست فودی متفاوت ، خوشمزه ترین طعم های فست فودی را در فست فود پیکولوفورنو تجربه کنید. فست فود پیکولوفورنو چالوس […] نوشته فست فود پیکولوفورنو چالوس اولین بار در جاهای دیدنی...

یکی از بهترین فست فود های چالوس فست فود پیکولوفورنو می باشد که یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی در چالوس می باشد و مشتریان ثابت و ویزه ای دارد. فست فود پیکولوفورنو چالوس، فست فودی متفاوت ، خوشمزه ترین طعم های فست فودی را در فست فود پیکولوفورنو تجربه کنید. فست فود پیکولوفورنو چالوس با استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب، غذاهای با کیفیت و فوق العاده لذیذ را به شما ارائه می دهد همچنین قرار داشتن فست فود پیکولوفورنو چالوس بعد از نمک آبرود این امکان برای به شما می دهد که در کنار صرف غذا، از مجموعه تفریحی های نمک آبرود استفاده کرده و کنار عزیزانتان از اوقات خوش لذت ببرید.
در این فست فود از مرغ و ماهی تازه استفاده می شود و همین امر باعث می شود طعم های متفاوت و دلچسب را ارائه دهد
این رستوران دارای کادری مجرب و خوش برخورد است و همچنین دارای محیطی دلنشین و با صفا. رستوران پیکولوفورنو چالوس حق سرویس و مالیات بر ارزش افزوده ندارد.

آدرس: مازندران – چالوس – بعد از نمک ابرود – بعد از پل سرد ابرود

فست فود پیکولوفورنو چالوس
فست فود پیکولوفورنو چالوس
فست فود پیکولوفورنو چالوس



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ساعت بازدیدِ کاخ های تهران بیشتر شد