جواد قارایی جوان مستند ساز کشورمان که با مستند ایرانگرد در میان مردم شناخته میشود صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبرهایی جدید از فصل تازه مستند ایرانگرد به روز کرد.مستند ایرانگرد

مستند ایرانگرد به تهیه کنندگی و روایت جواد قارایی یکی از محبوب ترین مستندها درباره طبیعت زیبای ایران است که از دو شبکه مستند و یک سیما پخش شده است. جواد قارایی راوی مستند ایرانگرد با فصل جدید این برنامه به تلویزیون بازمیگردد.
زمان پخش سری جدید مستند ایرانگرد

جواد قارایی راوی مستند ایرانگرد با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : درود بر شما هموطنان جانم. روزگارتان به کام. سپاس بیکران از حمایتها و پیامهای پر مهرتان عزیزانم. چند سوال در میان سئوالات شما عزیزانم بسیار بیشتر است و وظیفه دانستم پاسخ دهم.

تولید سری جدید مجموعه مستند ایرانگرد که قرار است برای نوروز ۱۴۰۰ آماده پخش شود به یاری خدا و تلاش مسئولین شبکه یک سیما به زودی آغاز خواهد شد.

شوربختانه هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست و از دستان بنده خارج است اما بی شک اخبار، عکسها و کلیپهای آن را در صفحه ام برای آگاهی شما قرار خواهم داد. در مورد بنیاد نیک ورزی ایرانگرد باید عرض کنم هنوز مراحل اداری آن به پایان نرسیده است و در انتظار به سر می برم. اما حتما انجام خواهد شد و به کمک شما مهربانان، وسیله ای خواهیم بود برای یاری رساندن به هموطنانِ دردمندِ ایران جانمان. شوربختانه ایرانگرد ۳ که در نوروز ۹۷ از تلویزیون پخش شد، هنوز برای ارائه در فروشگاه سروش آماده نیست و دلیلش را هم نمی دانم. اما هر زمان از سوی سازمان صدا و سیما منتشر شود، حتما به آگاهی خواهد رسید. از شبکه و زمان بازپخش ایرانگرد هم به کلی بی خبرم. نام هیچ مکانی را نمی توانم در فضای مجازی و زیر عکسها بنویسم و نمی توانم در فضای مجازی معرفی کنم. تاثیرات خوبی ندارد. لطفا شما هم معرفی نکنید تا زمانی که فرهنگ سفر و حفاظت از محیط زیست و فرهنگها در میان همه ما نهادینه شود. اگر سئوالی هست در این پست تلاش میکنم که به همه آنها پاسخ دهم. دوستتان دارم و با همه وجود از شما هموطنان عزیز سپاسگزارم. سرفراز ایرن و ایرانی. سبز باشیدو آفتابی.

فصل اول مستند ایرانگرد به سفارش شبکه چهار سیما سال ۸۹ تا ۹۱ تولید و پخش شد و با استقبال فراوانی از سوی علاقه مندان به این بخش روبرو شد. نشان دادان طبیعت زیبای سرزمینمان ایران در کنار آداب و رسوم مردمان این سرزمین ها جذابیت های خاصی به ایرانگرد جواد قارایی بخشید و فصل دوم آن سال ۹۴ به سفارش شبکه یک سیما ساخته و پخش شد.

مستند ایرانگرد دوباره روی آنتن میرود

با استقابل از فصل یک و دو مستند ایرانگرد به فصل سه رسید و نوروز ۹۷ روی آنتن رفت و در جشنواره برنامه های نوروزی تلویزیون جایزه بهترین مستند به جواد قارایی برای ایرانگرد رسید.

عکس های زیبا و متفاوت جواد قارایی در مستند ایرانگرد