معرفی و دانلود بازی اکشن Beat the Boss 4


موبنا – همانطور که از اسم بازی مشخص است گیم پلی این بازی اکشن حول تنبیه کردن افراد زورگو علی الخصوص رئیس ها می باشد بعنوان مثال شما در یک دفتر کار قرار می گیرید که یک رئیس در حال زور گفتن به زیردست خود می باشد و حال شما بایستی حق این رئیس زورگو را کف دستش بگذارید. در ابتدای بازی تنها سلاح شما یک دارت است و با پیشرفت در بازی می توانید از سلاح های...

موبنا – همانطور که از اسم بازی مشخص است گیم پلی این بازی اکشن حول تنبیه کردن افراد زورگو علی الخصوص رئیس ها می باشد بعنوان مثال شما در یک دفتر کار قرار می گیرید که یک رئیس در حال زور گفتن به زیردست خود می باشد و حال شما بایستی حق این رئیس زورگو را کف دستش بگذارید. در ابتدای بازی تنها سلاح شما یک دارت است و با پیشرفت در بازی می توانید از سلاح های مختلفی مانند تفنگ آب پاش ، تفنگ رنگ پاش و … افراد زورگو را تنبیه نمایید. بطور کلی بازی دارای یک نقشه می باشد که شامل چندین محیط مختلف می باشد که در هر کدام از این محیط ها تعدادی افراد زورگو که شامل افراد مختلفی همانند رئیس ادارات و اشخاص بلند مرتبه دولتی می باشند.

معرفی و دانلود بازی اکشن Beat the Boss 4Beat the Boss 4

با پیشرفت در بازی اهداف شما نیز سخت تر می شوند زیرا هر کدام از اهدافی که شما در این بازی دارید حرکات مختلفی در محیط بازی انجام می دهد و با توجه به اینکه برای از بین بردن هدفتان یک زمان مشخص دارید و بایستی قبل از به اتمام رسیدن آن زمان هدف خود را از بین برده باشید و هر چقدر بازی را پیش ببرید به اهدافی برخورد خواهید کرد که نوار سلامتی بیشتری دارند. با استفاده از پول هایی که در بازی بدست می آورید می توانید سلاح های بهتری را تهیه کنید و سلاح های خود را نیز ارتقاء دهید.

تصاویر بازی Beat the Boss 4 :

دانلود بازی Beat the Boss 4 :

معرفی و دانلود بازی اکشن Beat the Boss 4

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان