تبیین واقعه مباهله با حضور طلاب و استادان حوزه علمیه


تبیین واقعه مباهله با حضور طلاب و استادان حوزه علمیه

همایش تبیینی واقعه بزرگ مباهله، با حضور جمعی از اساتید و طلاب حوزه های علمیه هم اکنون در مسجد جامع حوزه علمیه امام خمینی(ره) ازگل در حال برگزاری است.

سید محمد میر آقابابا، مدیر روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر در گفت وگو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان با بیان اینکه نسبت به تیین و ترویج واقعه غدیر که ثابت کننده حقانیت اهل بیت عصمت و طهارت کم کاری شده است، اظهار کرد: در این راستا بنیاد بین المللی غدیر از دو سال گذشته اقدام به ترویج این رویداد مهم کرد و در دومین همایش که در محل حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ره) برگزارشد از کتاب فرهنگ مباهله نیز رونمایی کرد.

وی ادامه داد: همچنین بنیاد در راستای فعالیت های خود، امروز همایش تبیینی واقعه بزرگ مباهله، با حضور طلاب و اساتید حوزه های علمیه تهران را برگزار کرد که این همایش در محل مسجد جامع حوزه علمیه امام خمینی(ره) ازگل در حال برگزاری است، ضمن اینکه همایش مذکور به طور همزمان در چند استان دیگر نیز در حال برگزاری است.

میرآقابابا اظهار کرد: امروز همه متفکران و اندیشمندان جهان باید از این حادثه بسیار مهم درس عبرت بگیرند و با تحقیق و تفکر در معارف این حادثه عظیم راه سعادت خود را دریابد و به سمت اهداف والای انسانی قدم بردارند.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند