نمایندگان مجلس درباره عدم مدیریت صحیح بورس تذکر دادند


نمایندگان مجلس درباره عدم مدیریت صحیح بورس تذکر دادند

تهران - ایرنا – شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به مسئولان اجرایی کشور خواستار مدیریت صحیح بورس کالا، افزایش حقوق بازنشستگان و معرفی وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، سید فرید موسوی نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری به محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه خواستار سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف سفارت ایران در چین به منظور معرفی و استقرار سفیر جدید شدند.
همچنین حسینعلی حاجی نماینده شاهین شهر به اتفاق دو نفر از نمایندگان به وزیر امور خارجه کشورمان درخصوص ضرورت حمایت بیشتر از کارگران ایرانی شاغل در کشورهای حوزه خلیج فارس و دفاع از حق و حقوق آن ها توسط نمایندگی های ایران در خارج از کشور تذکر دادند.
علی محمد شاعری نماینده بهشهر هم در تذکری به دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، خواستار معرفی فوری وزیر پیشنهادی اقتصاد و داریی با توجه به شرایط اقتصادی کشور شد.
ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد و به همراه چهارنفر از نمایندگان مجلس درباره عدم مدیریت صحیح بورس کالا از جمله تولیدات پتروشیمی و فولاد که منجر به دلالی و افزایش چند برابری قیمت کالاها در هنگام عرضه کالا به بازار شده است، به رییس جمهوری تذکر دادند.
حسینعلی حاجی نماینده شاهین شهر و به اتفاق دو نفر از نمایندگان مجلس در تذکری به رییس جمهوری، خواستار اجرایی شدن افزایش حقوق و مستمری بازنشستگان کارگری شدند.
همچنین اسدلله عباسی نماینده رودسر به محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی درباره پرداخت فوری مطالبات چایکاران شمال کشور تذکر داد.
وی در تذکر دیگری به بیژن زنگنه وزیر نفت، خواستار رسیدگی فوری به وضعیت نفت خزر و عملیات استخراج نفت و سرمایه گذاری در این بخش شد.
علیم وقف چی نماینده زنجان هم به عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، درباره ساماندهی و برنامه ریزی خطوط پروازهای هوایی فرودگاه زنجان تذکر داد.
سیده فاطمه حسینی و سهیلا جلودارزاده نمایندگان تهران در تذکری به سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش خواستار نظارت موثر بر ترک تحصیل دانش آموزان محروم و عدم دریافت شهریه در مدارس دولتی از والدین این دانش آموزان شد.
سیام**9314**1553

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاست خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار