جزئیات آتش سوزی ساختمان بهار


حدود ساعت 15 دیروز یک برج 10 طبقه در خیابان بهار جنوبی حوالی میدان هفت تیر دچار آتش سوزی شد. بلافاصله ماموران 5 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو، تجهیزات تنفسی و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

حدود ساعت ۱۵ دیروز یک برج ۱۰ طبقه در خیابان بهار جنوبی حوالی میدان هفت تیر دچار آتش سوزی شد. بلافاصله ماموران ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو، تجهیزات تنفسی و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند. سید جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی درباره جزئیات این حادثه گفت: در طبقه سوم این برج، یک مغازه ۱۵ متری که ویژه عرضه محصولاتی برای جشن‌ها بود دچار آتش سوزی شد که آتش به همه بخش‌های این مغازه سرایت کرد.
جزئیات آتش سوزی ساختمان بهار
ملکی با بیان این که احتمال انفجار در این مغازه مملو از مواد محترقه وجود داشت، ادامه داد: با حضور به موقع آتش نشانان این حریق در محل مهار و از سرایت به دیگر مغازه‌ها جلوگیری شد.
به گفته او در این حادثه یک مرد حدود ۳۰ ساله جان باخت. سخنگوی آتش نشانی خاطرنشان کرد: بر اثر این آتش سوزی دود بسیار غلیظی تمام طبقات این برج ۱۰ طبقه را فرا گرفت که آتش نشانان حدود ۱۰۰ نفر از افراد حاضر در محل را نجات دادند. ملکی یادآور شد: آتش سوزی کاملا مهار شده و آتش نشانان مشغول عملیات لکه گیری و تخلیه دود هستند.

کرم درآبادی، مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران درباره این حادثه به ایرنا افزود: تاکنون تکنسین‌های اورژانس ۵ نفر از افرادی را که در داخل این برج دچار دود گرفتگی شده بودند، به صورت سرپایی درمان کردند.

او خاطرنشان کرد: یک نفر از مصدومان که حال وخیمی دارد پس از درمان سرپایی که با حضور ماموران اورژانس انجام شد برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان انتقال یافت.
منبع: روزنامه خراسان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان