تصاویری جدید از پیکسل 3 ایکس ال گوگل فاش شد


تصاویری جدید از پیکسل 3 ایکس ال گوگل فاش شد

تصاویر غیررسمی جدید پیکسل 3 گوگل، وجود بریدگی در بالای نمایشگر این گوشی را اثبات می‌کنند.

در بازار گوشی‌های هوشمند که امروزه به‌بازاری جهانی مبدل شده، لو رفتن تصاویر و اطلاعات گوشی‌های عرضه‌‌نشده (یا حتی گوشی‌هایی که هنوز معرفی نشد‌ه‌اند) اتفاقی عادی است. تقریبا غیرممکن است که شرکت‌های بزرگی نظیر اپل، سامسونگ و دیگر سازندگان بزرگ اسمارت‌فون‌ها بتوانند تا پیش از رونمایی رسمی از گوشی‌شان، طراحی و مشخصات فنی آن‌ها را مخفی نگه‌دارند.

چنین اتفاقی اخیرا برای گوشی موردانتظار گوگل یعنی پیکسل ۳ هم رخ داده است. مدت‌ها است که شاهد انتشار تصاویر و مشخصات مربوط به این گوشیِ معرفی‌نشده هستیم و حال به‌تازگی با انتشار تصاویری غیررسمی، مجددا به شایعات مربوط به پیکسل ۳ دامن زده شده است.

البته تصاویر جدید Google Pixel 3 این‌بار به‌شکل عجیبی لو رفته‌اند. ماجرا از این قرار است که فردی وارد یکی از خودروهای شرکت لیفت می‌شود و پس از رسیدن به‌مقصد، گوشی‌اش را در صندلی پشتی جا می‌گذارد. راننده‌ی ماشین هم پس از دیدن گوشی، تصاویری از آن ثبت‌کرده و برای تحریریه‌ی سایت Android Police ارسال می‌کند.

این راننده که مدعی است خودش گوشی پیکسل ۲ ایکس‌ ال دارد، پس از دیدن گوشی جامانده، نگاهش به ناچ بزرگ نمایشگر آن می‌افتد و متوجه می‌شود که این گوشی، همان پیکسل ۳ است. وی سریعا چندین عکس از این گوشی می‌گیرد و سپس آن را به صاحبش برمی‌گرداند.

تصاویری جدید از پیکسل 3 ایکس ال گوگل فاش شد

در بین شایعات اخیر منتشرشده از پیکسل ۳ می‌توان به بهره‌بردن از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲ به ۱ اشاره کرد. شایعات حاکی از آن هستند که پیکسل ۳ قرار است دارای باتری با ظرفیت ۲۹۱۵ میلی‌آمپرساعت و دو دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی باشد؛ گفته می‌شود که یکی از دوربین‌های سلفی، به دیافراگم قابل‌تغییر مجهز شده است و قطر آن از f/1.8 تا f/2.2 تغییر می‌کند. گوشی دیگری که اخیرا شایعات زیادی در موردش شنیده‌ایم، پیکسل ۳ ایکس‌ ال است که گفته می‌شود به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ و ۴ گیگابایت رم تجهیز خواهد شد.

طبق خبر منتشرشده توسط وب‌سایت Bloomberg، گوگل قصد دارد طی رویدادی در تاریخ ۱۷ مهر در شهر نیویورک به‌صورت رسمی از گوشی‌های جدیدش رونمایی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان